- 
		Kajta i BarcelonaNån som har erfarenhet av att kajta i/nära Barcelona. Drar dit för fem dagars partaj i Augusti och undrar om jag ska släpa på prylarna. Vind i Augusti? Tips på strand? /Jocke 
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Kajta i Barcelona
Nån som har erfarenhet av att kajta i/nära Barcelona. Drar dit för fem dagars partaj i Augusti och undrar om jag ska släpa på prylarna. Vind i Augusti? Tips på strand? /Jocke
finns stränder både norr och söder om. tror där ska vara en ett par mil norr om bacelona.. kolla http://www.kitebeaches.com
Bodde i Barcelona en sommar innan jag började kita, minns det som ganska vindfattigt..
Följ ”ramblan” ner, gå till vänster… du är framme. Gott om både vindsurfare och kiteare. Längre bort på stranden = mindre badare. Var nere en vecka i maj, tyvärr utan prylar. Blåste bra. Vet inget om vinden i augusti dock.
/Johan
Kollade precis med google earth, ser ut att vara schyssta stränder iaf =)
får egentligen inte köra på barceloneta (stranden i stan) under sommarn, tänk oxå på att hela sydeuropa har semester i augusti, men många gör det ändå. det är bättre i castelldefels lite söderut, men som sagt inte sjukt vindsäkert under sommaren
Logga in för att svara.

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.
Hantera pushnotiser

Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Kajta i Barcelona
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.