Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Kalmar-Öland

• Kalmar-Öland

Publicerad av anonym-anvandare på 14 augusti, 2004 vid 20:54

Tjihoo!
    Ska börja snart på Högskolan i Kalmar och vill ju givetvis ta med mina windsurfingprylar men tyvärr så får de aldrig plats i student etta på 18kvm. Är det nåra surfklubbar på Öland eller Kalmar som har nån bod eller kontainrar där man kan förvara prylar. Är det nån som vet?

styret svarade 21 år, 2 månader sedan 4 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • manno

Medlem
    15 augusti, 2004 vid 15:59

Vilket larv! Klart du får plats med prylarna, jag hade två brädor och fyra segel i min etta på 21m2. Häng upp brädorna i taket och stoppa segel/master under sängen. Annars har du ju öwc, dom har en kontainer men det är möjligt att det är väntetid på den. Knivigt att ta sig dit om man inte har bil dessutom.

• diil

Medlem
    15 augusti, 2004 vid 17:12

Jag har just färdigställt ett loft i entrén i min 27-kvadratare där jag får upp rubbet. Det fungerar perfekt, enda problemet är att alla längre än 210cm som kommer på besök får böja på nacken innanför dörren. Känns som det går att leva med. Rekomenderas!

• anonym-anvandare

Medlem
    15 augusti, 2004 vid 18:18

Kalmar WC har lagringsmöjligheter. De har lokal vid Långviken. ÖWCs container är troligen full.
    Lycka till!!

• styret

Medlem
    15 augusti, 2004 vid 19:42

tänkte precis föreslå cwc eftersom öwc´s container ska prioriteras åt juniorer, och att den dessutom är i stort sett full.

haga är knappast knivigt att ta sej till utan bil iofs…

fixar du lagringsplats hos cwc så finns det flera som kör därifrån till haga rätt ofta, haga är lite bättre än långviken tycker jag.

hoppas vi ses på vattnet nånstans i trakten, Styret container ansvarig ÖWC

• anonym-anvandare

Medlem
    18 augusti, 2004 vid 15:08

Hej Allmäktige Styret!
    är det möjligt å förvara grejer på haga park? Det är ju det bästa surfställe så man vill inte ha grejer så långt ifrån detta!!!! Jag har 2 formula brädor och 4 segel med tbh. går det ringa dig och prata om det?
    med respekt Jamie!

• styret

Medlem
    18 augusti, 2004 vid 15:24

tjena jamie.
    containern börjar nå bristningsgräönsen. Just nu har vi bara plats för en junior till.
    vårt bygglov för containern var under premiserna att den är till för att förvara lokala juniorers prylar så därför tror jag att det inte går. men om du vill kan du ju iallafall ringa mej. 070 620 63 85
    ha det gött, hoppas vi ses!

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications