Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Kämpinge imorgon
- 
		Kämpinge imorgonPublicerad av naish på 1 december, 2005 vid 21:44Jag och Mange är där vid 11. Hoppas att fler kommer dit och plaskar    !mrfreeride svarade 19 år, 11 månader sedan 6 Medlemmar · 11 Svar !mrfreeride svarade 19 år, 11 månader sedan 6 Medlemmar · 11 Svar
- 
			11 Svar
- 
Alla vet om du inte klarar av kämpinge förhållanden Mattias. Sug min snoppo och tvätta Eric under armhålan, så lär jag komma till Habo och visa att Habo löcols sucks! 
- 
Nä, jag kommer ihåg senast en Habo local försökte surfa i Kämpinge………. han dog! 
- 
Det såg vi aldrig, men en säl titta upp! 
 Sjuuuuuuuuuukt kallt för övrigt,
 nu lägger jag nog ner det här för i år! 
- 
Magnus du kommer aldrig klara att lägga ner! Året är dessutom snart över. Skit i d kalla och så rokkar vi hårt iställe  
- 
det var ju inte precis jättevarmt i Skanör sist… jag måste läsa bibeln och tvätta grillgallret i morgon sen kommer jag om jag hinner 
- 
a fan…vad har nu hänt?? du skulle ju inte ut imorron, sa du ju. hinner du det? snart dax för pension, då blir det heltidssurf för hr S&R! 
- 
hehe, det tar långt tid att läsa bibeln, många sidor och liten text, tror jag läst klart till april 2006 
- 
har du tillstånd att vara uppe så här sent, eller det kanske beror på veckans stora händelse?  
Logga in för att svara.