Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing kämpinge nu!

• kamikazekiteren

Medlem
    25 november, 2007 vid 09:06

flaggan är slut , det blev en kitebreda istellet vid sopptunnan

• krillan82

Medlem
    25 november, 2007 vid 13:03

ingen flagga ingen SKATE…

• kamikazekiteren

Medlem
    25 november, 2007 vid 13:39

Var du på veg krilla, vi var en tur neset rundt, med lite kiting i skanör. Åkte til skåre och bastat efterpå. Du är så snygg at du inte trenger å kite for at henge med oss i badstuen!

• krillan82

Medlem
    25 november, 2007 vid 13:59

Heja norge… nej jag var facktiskt inte på väg. var fullt upptagen med bamsepussel och barnprogram

• pjoter

Medlem
    25 november, 2007 vid 14:25

hur va de ute i skanör? gissar jag gjorde rätt som åkte til habo istället, blev rejält tryck där också lite senare. lyckades bli loftad nån meter med full depower å de gick inte att gå eller stå emellanåt när jag skulle in.

Men de känns fan förnedrande att invig en ny fin vågbräda i habo…. måste skaffa en 7a.

• kamikazekiteren

Medlem
    25 november, 2007 vid 20:53

jag åkte ca.30-45 min. Men det blåste for mycket for bohmmen. han for i vag på stranden. Men det var bygit och choppigt. vågorna tok bredan när det blåste lite och i bygene……. . Fryktansvårt at hoppe i choppy vatten, fikk rett ofte rotasjon, blev mucket badande. Men godt med badstu efteråt.

• pjoter

Medlem
    25 november, 2007 vid 22:13

låter som de va värre än habo.. med en mindre kite hade det varit helt ok där. faktiskt riktigt fint plattvatten trots vinden. men vågorna utanför varsom så ofta där.. bryter innan man ens sett att dom börjat.

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing kämpinge nu!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.