Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Kämpinge/Ljunghusen i morgon

• el_duderino

Medlem
    4 november, 2009 vid 06:07

Är på väg ner nu!

20 m/s på groggen, eller drogden….

• bananen

Medlem
    4 november, 2009 vid 08:52

Det är fanimej inget söndagsskoleväder idag. Kolla jointen innan ni launchar pojkar och flickor!

• snaffe

Medlem
    4 november, 2009 vid 09:52

Fan!
    Idag var ja sugen på kämpinge men som den pussy jag e bestämnde jag mig för att det var för kallt. Bestämde mig också att det var så kallt att jag stannade kvar i sängen tills nu:)

Kör hårt![

QUOTE=El_Duderino;586649]Är på väg ner nu!

20 m/s på groggen, eller drogden….

• bananen

Medlem
    4 november, 2009 vid 11:33

Än har du en chans. Jag och Jocke drar till Mossby kl 14. Häng med och skaffa dig en schyst förkylning!

• el_duderino

Medlem
    4 november, 2009 vid 13:03

det va sick, sicka vågor, sickt med vind… men blev mest survival i 20+ m/s! Kanske Dilbert lägger upp några pinsamma klipp från våra försök till att surfa… ?!

• skarabe

Medlem
    4 november, 2009 vid 13:14

Fanåck. Jag bangade också. Skyller på mycket på jobb, men sanningen är att jag fegade 2 plusgrader och 18 m/sek. Aldrig får man va riktigt nöjd!

Hoppas ni andra fick en sweet session!

• naish

Medlem
    4 november, 2009 vid 13:34

Och andra bär flyttlådor

• superextrem

Medlem
    4 november, 2009 vid 15:52

”det va sick, sicka vågor, sickt med vind… men blev mest survival i 20+ m/s!”
    Fint med en fika efter första passet tokvind. Vi gled ner igen vid 11 och gick hem vid 14:30, lugnade ner sig till hanterbart efter fikat, de va SWEEEEEEEEEEEEEET!
    /X

• johan_gbg

Medlem
    4 november, 2009 vid 16:13

Gött gött att ni kört pågar. Jag pallade inte köra 2.5h enkel när det är +2.

Så det fick bli en kort sesh utmed hallandskusten i rak ostlig, det va lite byigt kan jag meddela!

• dilbert

Medlem
    4 november, 2009 vid 21:57

Kvällens alster ligger bland filmerna!

/Johan

• bananen

Medlem
    4 november, 2009 vid 22:31

Kan inte bli en dålig produktion med den musiken!

• snaffe

Medlem
    5 november, 2009 vid 09:18

Gött. Ser väldigt exotiskt ut:) Undrar lite om Robby Naish hade velat köra här. Eller e han en sån fjolla som bara kör när det är över 20grader och helst solsken.

Jonas!
    Är det inte drygt att köra med flera fenor i våra skånska gräsfyllda vatten? I kämpinge är det ju ofta en hel del gräs. I alla fall när jag var där sist.

• rasmus_w

Medlem
    5 november, 2009 vid 10:48

Robby Naish kör i vilka förhållanden som helst. Fast han kör i bara kortärmat och sen klagar han på att det är kallt. I alla fall påstod Mathias Holmberg det i en intervju typ -94. 🙂

• jonteasu

Medlem
    5 november, 2009 vid 11:18
    snaffe;586915 wrote:
    Gött. Ser väldigt exotiskt ut:) Undrar lite om Robby Naish hade velat köra här. Eller e han en sån fjolla som bara kör när det är över 20grader och helst solsken.

Jonas!
    Är det inte drygt att köra med flera fenor i våra skånska gräsfyllda vatten? I kämpinge är det ju ofta en hel del gräs. I alla fall när jag var där sist.

Jag körde i Kämpinge i tisdags med min twinfin, funkade skit fint. Men har funderat lite på det, man kanske borde behålla sin gamla vågis för dom gräsiga dagarna.

• s19

Medlem
    5 november, 2009 vid 12:22

Jag avstod twinfin för singlefin… Just på grund av brist på sjögräsfenor…
    Kämpinge är en fin samlingsplats för ´sjögräs… Oftast lite bättre på ostligt men s och sv är det rätt hopplöst oavsett årstid…

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Kämpinge/Ljunghusen i morgon

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.