Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Kan jag vara den första med bild på joniash
- 
		Kan jag vara den första med bild på joniashjonaish svarade 18 år, 7 månader sedan 19 Medlemmar · 39 Svar
- 
Hehe, jag har en bra bild på Frode, eller vad tycker du Frode? 😉 
- 
om ja itne mins fel hade han sin bild som avatar typ förra året vid den här tiden . 
- 
hahaha yeah fair enough…. the wasted ones…. well seeing as we are sharing all… I may as well put them up so there is no more blackmailing…. hahahahaha Finally I have the upper hand…. if you wanna see the pic of frode, stickers will be going up around malmö…. 
- 
nämen…en liten(lång) pojke..jag som trodde det var något inavel från landet…naaw, pullinutta 
- 
Ahh.. Morgonstund hade guld i mund när du vaknade efter Det Där, eller hur skotten? 
- 
@skotten 370272 wrote: hahaha yeah fair enough…. the wasted ones…. well seeing as we are sharing all… I may as well put them up so there is no more blackmailing…. hahahahaha Finally I have the upper hand…. if you wanna see the pic of frode, stickers will be going up around malmö…. hahahha baskemölla, vilken helg! 
- 
I think its time to put up the pics of Frode…. it wont take long to blur out the parts giving an indication of how cold it was….. 😛 
Logga in för att svara.