Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Kan jag vara den första med bild på joniash
- 
		Kan jag vara den första med bild på joniashjonaish svarade 18 år, 7 månader sedan 19 Medlemmar · 39 Svar
- 
actually, the comments I have recieved on your pic were… ”big balls… not much else” so a pretty accurate comment actually 
- 
snyggt vem springer du runt och visar bilder på snoppar för Anthony. haha =) 
- 
@skotten 370272 wrote: hahaha yeah fair enough…. the wasted ones…. well seeing as we are sharing all… I may as well put them up so there is no more blackmailing…. hahahahaha Finally I have the upper hand…. if you wanna see the pic of frode, stickers will be going up around malmö…. hahahha de va najs den helgen=) 
- 
vet ni vad som är det bästa med den helgen.. att det kommer en till! när kör vi nästa ? 
- 
@jonaish 370668 wrote: Du gumman! Jag såg en räjdiii fin påg i YA’n idag 😉 (sid A4) Känner du honom? ville du se hur han ser ut?….fniss fniss Haha lägg ut den bilden så alla får se hur man ser ut efter att ha legat i sängen en månad. 
 Om nån undrar varför jag har slutspelsskägg så är det för att jag inte ville raka mig förrän jag fått mina provsvar.
- 
Yee yee, visst min fantay guzz kasimir! :rolleyes: Flickvännen till höger? sorry peter, men det blev inge bra bild om inte du kom med! YA’n ä najs! 
Logga in för att svara.