Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kan man lita på www.vattensport.nu?

• Kan man lita på www.vattensport.nu?

Publicerad av simonm på 9 april, 2009 vid 11:08

Tjenare,
    Tänkte bara höra om någon känner killarna på vattensport.nu och anser att de inte är skojjare? (eller tvärt om)
    Anledningen att jag undrar är att jag beställt en våtdräkt som jag betalde över internet (visa), som nu kommit, men där de skickat den på postförskott (2000:-). Skit händer, alla kan göra fel, och jag klandrar ingen för det. Det jag funderar på dock är om man våga plocka ut våtdräkten (skulle ju va nice att ha den till helgen) ifrån uthämtningsstället och därmed betala postförskott och sen räkna med att få tillbaka de pengarna ifrån vattensport eller inte?

Jag har ingen direkt anledning att misstro dem, men det finns ju en del skojjare på nätet, så det kan va bra att dubbelkolla.

Jag har självklart försökt ringa dem några gånger idag, men har inte lyckats få tag på någon för att reda ut det hela.

Mvh
    Simon

johnk svarade 16 år sedan 6 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • skotten

Medlem
    9 april, 2009 vid 11:13

I would keep trying to contact them, but you have your bank statements proving you have paid twice if you cant hang on any longer and need to pull it out.. Sourra is pretty good with the konsumentlaws though, and I am guessing he will pull up some facts for you shortly : )

• simonm

Medlem
    9 april, 2009 vid 11:21

Tjenare igen,
    Jag tar bort tråden då jag nu fått tag på killarna där som skulle fixa det till mig under dagen 🙂

/Simon

• skejtar_henke

Medlem
    9 april, 2009 vid 13:59

varför då. Inget kostigt.. Alla kan väl göra fel och du fick ju tag på dom. Det är väl inge konstigt…

• smaskens

Medlem
    9 april, 2009 vid 14:02

Vem fan behöver konsumentverket och Sverker när du har Steffo och därmed direkt länk till hela Surf-Sverige.

• sourra

Medlem
    9 april, 2009 vid 21:34

Alltid skönt när folk gör misstag och sen rättar till dom =)

• simonm

Medlem
    10 april, 2009 vid 09:16
    skejtar_henke;539719 wrote:
    varför då. Inget kostigt.. Alla kan väl göra fel och du fick ju tag på dom. Det är väl inge konstigt…

Jag menade bara att min fråga inte var aktuell längre eftersom jag inte behöver chansa att hämta ut den genom att betala dubbelt…

Ska bli nice med ny sommardräkt nu ivf… tyvärr var jag ju lite optimistisk angående min storlek när jag köpte min förra dräkt 2005, och situationen har ju inte ändrats åt rätt håll sedan dess direkt. 🙂

• johnk

Medlem
    12 april, 2009 vid 02:16

ta inte bort tråden. bra info för någon annan som skulle kunna hamna i liknande sits eller bara vill veta om siten är seriös.

Logga in för att svara.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
No license details found.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kan man lita på www.vattensport.nu?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.