- 
		KanarieholmarnaTjenis! Lutar åt resa till Fuerte eller Lanzarote till jul. Räcker vinden? Är vinden för mycket för en noob? Gillar att åka i c:a 6-9 m2. Bra spots? weblänkar? 
 Alla tips av intresse!Tack på förhand Andreas 
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Resmål & Spots › Kanarieholmarna
Tjenis! Lutar åt resa till Fuerte eller Lanzarote till jul. Räcker vinden? Är vinden för mycket för en noob? Gillar att åka i c:a 6-9 m2. Bra spots? weblänkar?
Alla tips av intresse!
Tack på förhand
Andreas
Jag var i Fuerte i februari och det var väl inget direkt bra ställe för oss som var nybörjare. Flag beach är säkert bra om man är riktigt duktig, men kitea vid rev och i vågor när man är ny är inte så kul. Antingen blåste det 10- m/s eller inget alls. Sotavento i söder är i alla fall ganska bra för nybörjare(speciellt när det är högvatten i lagunen).
René Egli Sotavento   
antar att du menar 6-9m/s. som larssa säger, it´s one maddefakking hardkår spot det där flagbeach. inga 6-9 där så ofta. vintern är dessutom rätt kass.
mvh jacob
visst menade jag m/s 
Tack för svaren, nu lutar det åt bräda-på-snö-semester istället  

kolla in famara beach på lanza. jag var där i somras
o körde. lång strand o bra vind. funkar även
på vintern. http://www.famara.org/playa.html
// A. Nilsson-Hugo
Logga in för att svara.

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.
Hantera pushnotiser

Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Resmål & Spots › Kanarieholmarna
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.