Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Kanarieöarna i februari

• Kanarieöarna i februari

Publicerad av lajet_local på 22 december, 2004 vid 11:02

Hej!
    Tänkte åka till Kanarieöarna v8. Vart ska man åka om man vill ha bra surfing med vågor. Vad kostar det att ta med min utrustning? Boende om jag tar en flygstol?
    mvh Pär Bundgaard Träslövsläge
    (Grymma 4 meters vågor här idag, 22 m/s och 2 grader i luften så får va på land idag)

calle_b svarade 20 år, 10 månader sedan 2 Medlemmar · 1 Svar
  • 1 Svar
  • calle_b

Medlem
    22 december, 2004 vid 20:29

Letar du efter vågor vet jag att Fuerte är bra om vinden ligger rätt. Jag var där mitten av januari för 2-3 år sedan och då var det vågor så det räckte på norrsidan upp mot Cotillo(NV om Corralejo) Eftersom det är lava-rev och vi då hade respekt för både vågsurfarna och de 3 meters facen som bröt, körde vi bara på Flag Beach och i hamner i Corralejo.
    runt 5.0 4 dagar av 7, men det händer att det blåser pung(3.5-4.0) även under vintern…

Det var förhållandena… Ja, vi flög efter den 11 septermber för 2400:- per skalle inklusive lägenhetshotell i en vecka. Vad det går på nu, ingen aning….

Har jag flyt, kommer jag iväg till Teneriffa i Feb.

go jul

/calle

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications