Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › kändis bilder La Boca
-
förresten Pata(Patrikol) va fan gör du uppe nu?
puss
-
Familjen sover så då får man lite lugn och ro! Fast fan nu är det bingen som gäller! Natti får drömma om när jag kan kitea på det viset som ni! Ps skall till Thailand i Mitten på Mars dykresa ska bli jävligt gött att komma ifrån kylan lite.
-
najs bajs hugeO! blir lite avis! men nu e det ju inte lang tid kvar tills jag pyser! vi hores, ha det bra!
-
Du tar väl med dig benskydden så att du kan öva lite ben parader!
-
behover dom snarare for att skydda mig fran inflammationer i benet.. sa det inte blir lika galet som sist!
-
är inte pans bräda ganska stor?
la boca verkar trångt…inga megaairs där?
hur många dagar vind har ni haft i februari? ska väl vara bästà månaden förutom jun-aug?
-
Om du bara har en så är der bara dumt att ha mindre bräda en minst 120, om du inte är väldigt liten. Finns liksom inga direkta fördelar sen.
-
Jag vill verkligen ha sommar nu…Är trött på denna årstiden i sverige…Trevliga bilder må jag säga
-
Med risk för att du spricker dude, men det är fan jävligt gött att surfa på dina bilder när man inte har möjlighet att åka själv. Sluta ta så jevla mycket motljus bara.
Logga in för att svara.