Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › kanske blir varbeg ändå
-
Bandanaman Sidpyraja!! Har du plats i bilen och har du bara tänkt stanna för lördagen? I så fall är jag med!
-
bara ”sjukskrivne” lalle som kan typ, resten jobbar och jag pluggar..
-
plugagr du plugagr för fan itne på heljen … men ska lalle man med då?
-
Svar till:
it´s hard to be a näset local..
[/ QUOTE ]…delägare…
-
Kicki, jag har plats i bilen men jag blir nog var så man kan festa lite också 🙂
/Michael
-
Svar till:
röga braj o dricka terpentine
[/ QUOTE ]
Är man Rambo så är man -
vad sa du om att röuga braj (ved heter det)… jag har verkligen lust att åka upp men faaan, det är ju så sjukt kallt i vattnet!!! Men, jag kanske får något konstigt ryck och kommer upp i alla fall
Rambo, ska du och Fifi upp? -
jag e midre sugen om det inte blåser, men man kan ju alltid ta o tjata lite me toffe o peppe o röga lite vattenpiba
-
fan om vi e tillräckligt mpnga så kan vi säkert blåsa alla tillsammans.. så kanske en kan åka.. fast tror melker ska ha demovisning på liftass -08
-
Svar till:
fan om vi e tillräckligt mpnga så kan vi säkert blåsa alla tillsammans.. så kanske en kan åka.. fast tror melker ska ha demovisning på liftass -08
[/ QUOTE ]
det kan iofs bli fett
-
Blir det Varberg ella.
Fan inte ball om det inte e någon vind.
DEt e sjukt gött att åka på Näset också -
Klart det blir vind! Björkäng är en kanon spot, Sen är det ju en massa kul grejor att kolla på årets kitehappening ju! Klart att ni skall med! Prognosen säger väl fortfarande vind? Fast det är klart ni kanske inte får festa för mamma!
Logga in för att svara.