-
Kanske en dum fråga?
E det nagra i sverige som kor wakestyle,hade varit otroligt kul att kolla på,sjalv bor jag i göteborg var åker man så fall.
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Kanske en dum fråga?
E det nagra i sverige som kor wakestyle,hade varit otroligt kul att kolla på,sjalv bor jag i göteborg var åker man så fall.
Kom ner till Åsa, där hänger de flesta från Göteborgsområdet. Igår var det en hel del kitesurfare ute. Själv kör jag en TT, men det var några där med wakeboards. Gå in på http://www.kite.nu för vägbeskrivning dit.
/Falle
Tycker det är den absolut roligaste stilen att köra! Jag kör en hel del med pulleybar och 20-meterslinor, dock fortfarande med fotstroppar (bindningar för några år sedan). Kan inte säga att det ser ut som när Lou rippar (vem kan det?), men ett par handlepasses och lite skojiga grejer kan man väl flippa iväg. Rågelund kallas mitt paradis.
Logga in för att svara.
Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.
Hantera pushnotiser