Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing kanske lite kite ida..

• kanske lite kite ida..

Publicerad av luuddee på 30 november, 2005 vid 08:45

kanske kan bli en sutnds kite ida bara för o stilla abstinensen behlver inte bli något länge men en stynd hade varit ita trevligt tycker jag, där finns ju en del olika alternativ beroende på hur det blåser blåser det v-sv kan vi åka habo ju.. blåser det nv-no kan vi ju åka i höllviken blåser det ö-s så kan vi åka parkv.. ja alternativen finns där. . man kan ju bege sig till lanskrona också om man vill elle helt enkelt ta born över till danmark och kitea lite där elelr till norge kanske de har fått massor emd snö på fjället där,. , ryktas om en del snö i stockholm ida också men det tar så lång tid att köra dit.. kanske bättre o köra lite i klagshamn.. eller kanske rentav skanör ja nånstans går det säkert att åka.. sen ska man ju ha en såndäringa kite.. det kan mna ju ha. abslout ingen fjolli kite utan en riktig som man får pumpa.. ja.. ochen torrdräkt kan va skönt i det hära kalla vädret . mmm.. ja.. varför inte är det ngn sopm är sugen elle?.. ja e sugen på att kite lite.. ngn annan eller?

kamikazekiteren svarade 19 år, 11 månader sedan 6 Medlemmar · 9 Svar
  • 9 Svar
  • patrikol

Medlem
    30 november, 2005 vid 09:03

Väldigt sugen men tyvärr sjuk så jag väntar en vecka men sen är jag på! smile.gif
    Vi får väl snart lura ut Kaiser med!
    Det var väl ett tag sedan nu?
    Han snöar in för mycket i studierna!

• luuddee

Medlem
    30 november, 2005 vid 10:03

han har för fan itne ens nån bräda o åka på för den har han sålt.. hmmm ja han har fastnat vid nån jevla bok.. jaja.. får väl se om nån annan e sugen innan ja lägger ner tankarna,

• pjoter

Medlem
    30 november, 2005 vid 10:48

men han kan väl ha din bräda?
    e inte du skyldig honom några månaders brädlån? smile.gif

jag är på idag! gött som fan ju! gillar att stå i vattnet å förbanna att det blåser för lite! spec i det här varma sköna vattnet.

• luuddee

Medlem
    30 november, 2005 vid 10:50

hmm jo han kan låna min brett men går inte att ställa om stropparna på den.. o han har feda födder.. var ska vi kitea då?..

• pjoter

Medlem
    30 november, 2005 vid 10:59

ja du, det blåser ju 5,8 vid brofästet så det är perfekt vind för att precis inte kunna surfa. jag åker gärna nånstans där det är rejält djupt så jag får simma lite.

haha, inte bara hans fötter som e fede.

• sidpiraya

Medlem
    30 november, 2005 vid 11:48

asså inte helt fel tanke asså kanske lita surf senare

• niklas82

Medlem
    30 november, 2005 vid 18:29

äh lägg ner för fan

• sidpiraya

Medlem
    30 november, 2005 vid 18:31

det var bara en tanke

• kamikazekiteren

Medlem
    30 november, 2005 vid 19:53

Lördag och söndag, det er jävla mörkt när jag kommer hjem från jobbet om dagen . Men häljen ser gööööööt ut? elller hva?er pluss grader occh greior nå , da kan en jo inte klage, sist i lundåkra vart det hvit när vi var ferdige med at kite ( i vatneet)

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications