- 
		Kapellskär söndag 11/9Det ser ut att bli litet vind i Kapellskär söndag 11/9. :smirk: Kommer ni ut o kör eller….? Trolig prognos: 8 -11 mitt på surfdagen, litet mindre i början o litet mer senare. 
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Kapellskär söndag 11/9
Det ser ut att bli litet vind i Kapellskär söndag 11/9. :smirk:
Kommer ni ut o kör eller….?
Trolig prognos: 8 -11 mitt på surfdagen, litet mindre i början o litet mer senare.
Lite för långt för mig, dessvärre. Det blir Björkvik. Som vanligt.
Längesedan vi sågs! Men det blir väl Björkvik för mig igen någon gång (inte varit där ännu i sommar)!
Kapellskär var bra i 2 timmar och okej i ytterliggare drygt en timme, så lång resa för 2 timmar (om man ville köra med liten bräda), något sämre än prognos (beror litet på var man körde, körde både ute vid kobbarna och längre in senare)
Kul att du kom ut i a f! Björkvik var bom. Det var några ute men ingen som planade trots stora grejor, och även om all tid på vattnet är bra tid så orkade jag aldrig rigga upp.
Tänkte försöka ta en before work-körning där imorgon istället.
Logga in för att svara.

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.
Hantera pushnotiser