- 
		Kappelskär lördag?Enligt smhi ser det ju ganska positivt ut imorgon mitt på dagen, jag och Stoorfaen drar dit och är ute på vattnet från 10:30 och så länge musklerna orkar. Någon annan som ska dit? Surfen? 
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Kappelskär lördag?
Enligt smhi ser det ju ganska positivt ut imorgon mitt på dagen, jag och Stoorfaen drar dit och är ute på vattnet från 10:30 och så länge musklerna orkar.
Någon annan som ska dit? Surfen?
Har mina funderingar? MEN, det verkar vara lite osäker prognos tycker jag, men kollar av i morgon bitti och ser det bra ut då så åker jag ut. Är nog där vid 9 tiden. Rak Ost är ju ett drömläge där annars….
/surfen
@Perrapops 457819 wrote:
Enligt smhi ser det ju ganska positivt ut imorgon mitt på dagen, jag och Stoorfaen drar dit och är ute på vattnet från 10:30 och så länge musklerna orkar.
Någon annan som ska dit? Surfen?
Om vinden är nordost, hur funkar Kapellskär då? Måste man ta sig ut på fjärden bredvid?
NO, är inte det bästa vid Kapellskär. Lite svårare att ta sig ut, dom första 200metrarna, och lite byig vind. Kommer man väl ut så går det riktigt bra att surfa.
Men just nu ser det lite klent ut!
Station: Söderarm
Vindriktning: Ost
Vindhastighet: 9 m/s
Byvindhastighet: 11 m/s
Lufttemperatur: 1.9 °C
Sikt: 22.0 km
Stationshöjd: 15
/surfen
Äää, kan lika gärna sitta på sitt feta arsle vid Kapellskär och titta, än sitta framför skärmen hela förmiddagen. Är på väg….
Logga in för att svara.

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.
Hantera pushnotiser

Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Kappelskär lördag?
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.