Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing kära kitare,,

• toby

Medlem
    24 augusti, 2008 vid 10:49

@djevulen 493389 wrote:

god dag mina nära å kära till helgen kommer det ett landsmän upp till götet å hälsar på,eftersom de e kitare och om det blåser lite på lördag så tänkte jag fixa ihop en tävling,,inget allvarligt men det måste locka fram barnet och skratt attackerna i dessa dårar,,så jag behöver hjälp med att komma på någon annorlunda race,,,tex om det går att ta en snowracer å kite å sen köra dragrace ,eller längdhopp eller vem som kan både kita å skala en apelsin på minsta tid,,,,kom med era sjuka ideer.givetvis får alla vara med å ”tävla”

…..då vinden oftast inte infinner sig när man planerar sånt här (murpys law) föreslår jag att du även har en ”plan B” t.ex beach vollyboll eriksberg….´:)

• eliasp

Medlem
    24 augusti, 2008 vid 11:17

åk och hyr ett flak, kontakta en ishall och be om att få all is när dom tömmer maskinen, gör en nice 15 meters line i någon liten backe och ha en jibbtävling med kitebrädan utan fenor! lär gå sjukt bra :p

• vogon-jeltz

Medlem
    24 augusti, 2008 vid 11:22

Jag har en seriös grej om det blåser!
    detta kräver 2 st paintball utrustningar . Sen med en kula i magget kör man emot varandra och ser vem som blir träffad. Som något slags turné spel.

• larssa

Medlem
    24 augusti, 2008 vid 20:40

Jag kan ju ta med mountainboarden så kör vi med kite o ögonbindel o ser vem som kommer längst

• johnk

Medlem
    24 augusti, 2008 vid 22:42

Hoppa igenom en ring?

• svinet

Medlem
    25 augusti, 2008 vid 08:16

@djevulen 493389 wrote:

god dag mina nära å kära till helgen kommer det ett landsmän upp till götet å hälsar på,eftersom de e kitare och om det blåser lite på lördag så tänkte jag fixa ihop en tävling,,inget allvarligt men det måste locka fram barnet och skratt attackerna i dessa dårar,,så jag behöver hjälp med att komma på någon annorlunda race,,,tex om det går att ta en snowracer å kite å sen köra dragrace ,eller längdhopp eller vem som kan både kita å skala en apelsin på minsta tid,,,,kom med era sjuka ideer.givetvis får alla vara med å ”tävla”

Bjud in detta band och kör formationsåkning i takt o ton

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing kära kitare,,

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.