-
Karlsborg,Hjo med omnejd
Jag är nyinflyttad i omådet från Mariestad så tänkte att en liten shout out efter likasinnade skulle vara på sin plats:smile:
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Karlsborg,Hjo med omnejd
Jag är nyinflyttad i omådet från Mariestad så tänkte att en liten shout out efter likasinnade skulle vara på sin plats:smile:
Tjenare
Har kikat länge på att surfa Vättern på syd/ost från Kråk´s skjutfält. Finns bra vägar ner och fina riggytor och om jag har uppfattat det hela så är det ok att vistas på skjutfältet så länge dom inte har övning?
jopp det e lungt. man kan slå en pling till skjutbaneexpeditionen för att se när om det e lungt. annars finns bra tillgång och riggställe vid brevikens camping.
Det är i alla fall där jag brukar hålla till.
kråk. Stället där man sov 2 timmar/natt i 3 veckor under första testveckorna i lumpen. Känns helt fel att man kan vindsurfa och ha kul där!
Gött – känner känslan av att ligga i oplats på kråk medans vinden bär med sig lukten av skiten pansarbassarna lagt bredvid sina vagnar.
Logga in för att svara.
Hantera pushnotiser
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Karlsborg,Hjo med omnejd
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.