• Publicerad av wman på 20 juni, 2006 vid 21:10

Fick ett kastfall i helgen som jag undrar om man behöver oroa sig över/göra nått åt. Det blev som en lite urgröpning och ett par små sprickor. Bifogar en bild…det syns inte så bra på den men det är inte så mycket heller.

adde svarade 19 år, 4 månader sedan 4 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • basse

Medlem
    21 juni, 2006 vid 05:56

Tror inte det är hål men vill du träna på att laga din bräda kan du alltid slipa upp och bort det som blivit krossat, för det har det blivit, och lägga på 2 lager glas eller kol.

• wman

Medlem
    21 juni, 2006 vid 08:22

Hels slipper jag nog att laga…det är bara om det är risk för att den tar in vatten som jag gör nått.

• adde

Medlem
    21 juni, 2006 vid 08:27

Är det wood eller Dram?

• wman

Medlem
    21 juni, 2006 vid 20:25

Det är Woodversionen

• svenne

Medlem
    21 juni, 2006 vid 21:09

Jag tror att du har ett litet vatteninträngningsproblem där. Jag skulle åtminstone slipa av färgen längs sprickorna (slipa inte genom laminatet) och pensla på ett lager epoxi/polyester.

Har färgen spruckit längs ena kanten? Då har du garanterat fibertras under, men det funkar nog om du bara fixar sprickorna. Åtminstone så länge.

• adde

Medlem
    21 juni, 2006 vid 21:20

När jag hade wooden tyckte jag att den var något känsligare än vanligt just för yt/lackskador, trät kanske suger vattnet bättre på nått sätt. slipa ned och måla på med epoxy. Tror tom att det finns gelcoat som har rätt färg om man vill göra det duktigt 😀

/adde

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.