Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kicker + 10cm vatten = inte så bra

• jonaish

Medlem
    12 april, 2009 vid 19:07

suuuurt

• jonty

Medlem
    12 april, 2009 vid 20:37

Shit, sörjer med dej! Sitter här tre veckor efter min vurpa i parken i Åre… Första åket på dagen, en rail och en axel i backen vid landningen… fan sjuksnubben ville ens inte vara sjysst och skriva att det hände i svarta parken… hehe… ska ut nästa vecka och pröva kita… Ser trots 3 veckor sen förjäkligt ut men va tusan hehe! Lycka till och läk! tjo!

• jonty

Medlem
    12 april, 2009 vid 20:49

Fan va trist… sitter sen tre veckor med ett löst nyckelben efter att jag var ett klantarsle efter railen… och inte ens sjuksnubben ville vara sjysst och skriva att det hände i svarta parken hehe… Ska vara bra om en vecka men ser fortfarande creepy ut… hehe, dock bra sätt att skrämma bort efterhängsna folk på haha! Nästa vecka ska dock kitas! läk kvickt! tjo!

• neven

Medlem
    12 april, 2009 vid 20:55

Här är några kickerkort med Henning, mjersen och Chrille

• johnk

Medlem
    12 april, 2009 vid 22:09

He he. Var det inte mannen på näst sista bilden som för ett tag sen sa ”man ska ha respekt för grunt vatten”? 😉 Ser ut som om han hånar det!

• sourra

Medlem
    12 april, 2009 vid 22:52

Det var ju ett under att inte Marre och Chrille gick samma väg som JW. Det var ju en del bottenkänningar under dagen…

• sourra

Medlem
    12 april, 2009 vid 22:53

Lustigt att Henning klarade sig utan några direkta vurpor tack vare att han hade mycket bättre tryck och fart i uthoppen =)

• wakenils

Medlem
    13 april, 2009 vid 05:38

sweet, måste testas! men den ser rätt brant ut!

• sala

Medlem
    13 april, 2009 vid 07:00

grymma bilder, kicker e grejer det!

• johanw

Medlem
    13 april, 2009 vid 08:45

bilder på martin,henning och chrille

• johanw

Medlem
    13 april, 2009 vid 08:48

mer…

• johanw

Medlem
    13 april, 2009 vid 08:50

sista..

• jonaish

Medlem
    13 april, 2009 vid 09:28

gött som snus!

• a-holm

Medlem
    13 april, 2009 vid 13:37
    sourra;540246 wrote:
    Lustigt att Henning klarade sig utan några direkta vurpor tack vare att han hade mycket bättre tryck och fart i uthoppen =)

Kan ju också vara för att jag fegade och inte försökte mig på några snurrar.

• a-holm

Medlem
    13 april, 2009 vid 13:39

Jo det är mycket sant, man behöver få ut den på djupare vatten. Så man kan dra på med ännu mera fart!

Om man får den att flyta och skaffar hjul för att slippa bära aset hadde jag kört kicker varje dag…

Kul med mycket bilder, mindre kul när någon skadar sig. Hoppas att du kan kita snart johan

Sida 2 av 4

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications