Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Kicker + 10cm vatten = inte så bra
- 
Shit, sörjer med dej! Sitter här tre veckor efter min vurpa i parken i Åre… Första åket på dagen, en rail och en axel i backen vid landningen… fan sjuksnubben ville ens inte vara sjysst och skriva att det hände i svarta parken… hehe… ska ut nästa vecka och pröva kita… Ser trots 3 veckor sen förjäkligt ut men va tusan hehe! Lycka till och läk! tjo! 
- 
Fan va trist… sitter sen tre veckor med ett löst nyckelben efter att jag var ett klantarsle efter railen… och inte ens sjuksnubben ville vara sjysst och skriva att det hände i svarta parken hehe… Ska vara bra om en vecka men ser fortfarande creepy ut… hehe, dock bra sätt att skrämma bort efterhängsna folk på haha! Nästa vecka ska dock kitas! läk kvickt! tjo! 
- 
He he. Var det inte mannen på näst sista bilden som för ett tag sen sa ”man ska ha respekt för grunt vatten”? 😉 Ser ut som om han hånar det! 
- 
Det var ju ett under att inte Marre och Chrille gick samma väg som JW. Det var ju en del bottenkänningar under dagen… 
- 
Lustigt att Henning klarade sig utan några direkta vurpor tack vare att han hade mycket bättre tryck och fart i uthoppen =) 
- 
sourra;540246 wrote:Lustigt att Henning klarade sig utan några direkta vurpor tack vare att han hade mycket bättre tryck och fart i uthoppen =)Kan ju också vara för att jag fegade och inte försökte mig på några snurrar. 
- 
Jo det är mycket sant, man behöver få ut den på djupare vatten. Så man kan dra på med ännu mera fart! Om man får den att flyta och skaffar hjul för att slippa bära aset hadde jag kört kicker varje dag… Kul med mycket bilder, mindre kul när någon skadar sig. Hoppas att du kan kita snart johan 
Logga in för att svara.