Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kickers och Sliders

• skejtar_henke

Medlem
    28 februari, 2005 vid 22:42

Det är rätt. Det ska inte vara lätt alltid. Hardcore för dom hårda grabbarna är ju coolt. En stång lär väl funka bra det med. Funger ju när man skejtar ju. Våra brädor är ju mycke större. Lättare med balansen då.

Svar till:

Svar till:

Dubbla rör Walle annars lär det bli svårt att åka på den.
    Har alldrig sett en slider med enkla rör som funkar bra.
    man vill ju ha en platt yta att åka på med mjuka hörn och därför dubbla rör.

[/ QUOTE ]
    Jo dubbla rör e tanken, så att även jag klarar av den wink.gif , men ska de va så lätt alltid!?

[/ QUOTE ]

• tuben

Medlem
    1 mars, 2005 vid 08:53

Svar till:

det e 42,2 rör jag har…
    antingen lägger man dubbla eller bara enkla.

Man kan vaxa rören med något eller klä med plaströr/slang!

Den kommer att bli i 3meterslängder antingen 6 eller 9 meter beroende på hur man vill ha den…

Det lutar åt dubbla, sedan har jag kommit över en massa praktiska takfästen till kabelstegar, rostfria så klart, dom svetsar man fast på rören och skruvar sedan i hop benen…
    enkelt men svårt att förklara tongue.gif

men allt e gratis för mig smile.gif

om nån e intresserad så kan jag göra en skiss…

[/ QUOTE ]

ja en skiss hade varit intressant. Ska den vara demonterbar. Alltså lätt att skruva isär när man åkt färdigt.

• walle

Medlem
    1 mars, 2005 vid 10:38

Ja den kommer vara demonterbar… men vet i fasen om man orkar göra det varje dag tongue.gif

Hittar vi bara ett ställe man kan ha den på så bygger jag den, det går ju göra så att man bara delar på den, inte plockar ner den helt, och släpar upp den i nån buske eller nått…

Jag kan göra en skiss när vi kommer tillbaka från vinden och värmen, hinner inte nu grin.gif

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications