Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Kitesurfing 4 dummies › Kita ensam
- 
joho! ac e fan bra! å då kommer detta från en som bara tycker hårdrock utgör kanske 10% av all bra musik. fan min första cd-skiva tidigt 90 tal va fly on the wall. 
 va ute å köra vågor å lyssna på lite reggae e inte fel heller. men ska man hoppa vill man ha de lite hårdare. dead kennedys e aldrig fel till brädsporter heller!
- 
Ja han e skön, ni hårdrocks killar, ja kan hålla med om att viss hårdrock e skön  
- 
Svar till: 
 Vore inte fel med en liten vattentät telefon.  [/ QUOTE ] 
 jag vet om en Göteborgare som brukar köra med telefonen i bakfickan, nämner inga namn men det var på sveriges plattvatten spot nr1 men det var på sveriges plattvatten spot nr1
- 
jag har kört med en nec 606 den dog, och en lg den dog med.. men min ericsson hajfena va fan bra gick o bada o kajta med o allting sjukt bra.. 
- 
Svar till: 
 uhhuu ac/dc är ju inge bra  [/ QUOTE ] Det där var hedniskt sagt! 
- 
Svar till: 
 Svar till: 
 jag vet om en Göteborgare som brukar köra med telefonen i bakfickan, nämner inga namn men det var på sveriges plattvatten spot nr1 men det var på sveriges plattvatten spot nr1[/ QUOTE ] Ha ha… ”E det nån som sett min telefon? Eller nä vänta… den ligger här i fickan.” Var e den dryge göteborgaren egentligen? 
- 
Svar till: 
 Svar till: 
 Svar till: 
 jag vet om en Göteborgare som brukar köra med telefonen i bakfickan, nämner inga namn men det var på sveriges plattvatten spot nr1 men det var på sveriges plattvatten spot nr1[/ QUOTE ] Ha ha… ”E det nån som sett min telefon? Eller nä vänta… den ligger här i fickan.” Var e den dryge göteborgaren egentligen? [/ QUOTE ] 
 har inte sett/hört till han… for han till det stora landet i väst?
Logga in för att svara.