Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › kita i dag
-
nundy wrote:http://trafikinfo.vv.se/trinimenu/trinimenu.html
Det blåser lagom för att lundåkra ska funka skulle jag tro. Jag och bresky drar ut nu vid 12 tiden.. Leo–> få på dig dina lederhosen och kom ut!
Gött! Då ser vi ut att bli några styck iallafall. Jag och Magnus kommer vid 13 som sagt…
/ Danne
-
bresky wrote:det va ju riktigt gött idag, trots regnet!
visst va det! lite byigt bara -
kanske lite byigt, men jag tyckte inte det var så farligt. jag tror vinden ökade på lite ett tag efter vi kom, kändes inte så byigt då. Jag hade iallafall fint tryck i 7an. Bättre än senast iallafall.
-
bresky wrote:kanske lite byigt, men jag tyckte inte det var så farligt. jag tror vinden ökade på lite ett tag efter vi kom, kändes inte så byigt då. Jag hade iallafall fint tryck i 7an. Bättre än senast iallafall.
Bresky aka Mr.7, du åka up vinden med din sju trotts att det finns ingen vind. Det är otroligt!
Nundy aka Mr. Vileda, kan jag köpa dina handskor? Jag hoppar att de är inte så dyra när jag köper de begagnad. Jag kan inte köper nya, daför att de är mycket för dyra!Ja, det var bra idag, vinden var byig, men med stort intervallen, så det var bra.
😀
-
QQ-57 wrote:bresky wrote:kanske lite byigt, men jag tyckte inte det var så farligt. jag tror vinden ökade på lite ett tag efter vi kom, kändes inte så byigt då. Jag hade iallafall fint tryck i 7an. Bättre än senast iallafall.
Bresky aka Mr.7, du åka up vinden med din sju trotts att det finns ingen vind. Det är otroligt!
Nundy aka Mr. Vileda, kan jag köpa dina handskor? Jag hoppar att de är inte så dyra när jag köper de begagnad. Jag kan inte köper nya, daför att de är mycket för dyra!Ja, det var bra idag, vinden var byig, men med stort intervallen, så det var bra.
😀
Mina handskar kan du köpa på Lidl, hyllan längst till vänster vid kassorna (kanske du har ett bonuskort??). Vidare, QQ-57 aka Mr Suicideselflanding, röd eltejp hittar du på Kjell och Company på södra esplanaden. Mina är ej till salu!!
-
nundy wrote:Mina handskar kan du köpa på Lidl, hyllan längst till vänster vid kassorna (kanske du har ett bonuskort??). Vidare, QQ-57 aka Mr Suicideselflanding, röd eltejp hittar du på Kjell och Company på södra esplanaden. Mina är ej till salu!!
Javisst, jag har en bonuskort. Men trotts allt är handskarna mycket för dyrt. Och, Mr. Kiteloop-rotation-noboard, jag redan har tejp, inte röd, men fästan ganska bra och snygg.
Logga in för att svara.