Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kita i sommar nånstans!?

• Kita i sommar nånstans!?

Publicerad av anonym-anvandare på 14 februari, 2002 vid 11:53

Är det någon som, liksom mig, har planer på att lämna Svea Rike och dra söder-/öster-/västerut för att kanske hitta ett jobb nånstans (bar/hotell/eller nåt) under sommaren som kommer på nåt ställe som är utmärkt för kite, exv Cabarete, Spanien el France?

Jag är riktigt sugen på att åka och skulle gärna åka med någon annan likasinnad.
    Hör av dig!

(tips om ovanstående är också varmt välkommet)

anonym-anvandare svarade 23 år, 9 månader sedan 1 Medlem · 4 Svar
  • 4 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    14 februari, 2002 vid 12:27

utnyttja den svenska sommaren genom att stanna hemma, dra iväg på vintern istället wink.gif

odla skägg, get a tatoo, säg upp er o flytta till paradiset… wink.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    15 februari, 2002 vid 17:15

Säger som Hugo, dra pa vintern. Hade ett fett jobb som jag tyvärr inte kunde ta på Fuerteventura som kiteinstruktör. Betalt käk, boende och halva priset på drinkar. Plus lön såklart… Får ta det nästa år!
    /Peps

• anonym-anvandare

Medlem
    15 februari, 2002 vid 17:49

jo iofs men jag är mestadels i alpenland på vintern och det blåser ju inte så mycket här på sommaren. vore gutt att fixa nåt enkelt jobb neråt nånstans.

• anonym-anvandare

Medlem
    15 februari, 2002 vid 17:50

snacka du också med tysken på flagbeach? jag var så här nära ” att dra ner, men ack hawaii blev det istället inte för att det är sämmre(dyrare kanske) vi kanske skall snacka med honom så drar vi ner ett gäng mit swedishe kiteninstruktören. smile.gif

imorrn blir kite i habo, skall fota ett gäng…

hepp

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications