Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Kita i träden
-
jag ska ner o hjälpa Poor Zooländerz imorrn tar me kameran…
-
Gött! Det var nog bra att du fick ner den idag för det ser ut att blåsa lite mer framöver och vinden verkar vara påväg att vända oxo.. inte så kul om den hade slitit sig så ngn dansk hade fått tag i den och gjort pölse skinn av den.
-
det va helt gratis.. jag va bara tvungen att sova på saken i två nätter
-
det bästa va att det inte är en skråma på kiten, den va fortfarande uppblåst när jag fick ner den till marken!
-
Brandkåren ringde… dom hade fått en idé. dom skulle hissa upp kranbilen lagom att få tag i bommen. därefter skulle dom hissa upp kramen till 22m höjd, binda fast bomen i kranen och försöka få vind i draken.. jag tyckte inte att det lät som en bra ide.. men vad vet jag, det va ju jag som satte den i trädet från första början!
-
Akta dig för faan! Om du inte vill att kiting ska förbjudas i Sverige ska du nog INTE sätta fast en kite i en brandbil! En kite flytta ju en chevy van att antal meter i Tarifa. Å de va en 7 kvm. Om jag ser rätt där så har du en 12:a Naish. Med den grymma kvaliten Naish har på sina kites kan inget stoppa den!
Hur stor är brandbilen? -
Hur fick ni ner den då? Det där med kranbilen verkade ju inte alltför clever, iaf inte om det blåser en del. Schysst med en vält kranbil.

Gött att den höll, Naish är bra kvalitet!

/Kaj(Tech)
-
För jävelen! Hoppas du inte lät dom göra det. Dom hade helt klart ingen aning om vad dom pratade om. Hade dom aldrig fått flyga för så hade dom fått göra det då! Men det var ju skönt att det gick bra. Se u on the H2O.
-
jag vill att kiteing ska förbjudas i sverige! 22ton flytta det du..!
-
med tillräcklig mycket vind och hävarm (22 m ?) så går det nóg fan välta en sånn oxå ; ) fan vad jag hadde velat va där när dom prova det… *bigsmile*
Gött att du fick ner den i ett stycke ; ) e du på i morrn? eller har du fått nog för i år *lol*
//Pan
-
haha, FAN IMORRN E DET FET SURF, PAN RING O VÄCK MY SORRY ASS: FULL SOM FAN NU KL ÄR 03.46
Logga in för att svara.