Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kita i träden

• walle

Medlem
    6 november, 2003 vid 18:08

vi KRÄVER bilder grin.gif

• rambo_johnson

Medlem
    6 november, 2003 vid 19:44

jag ska ner o hjälpa Poor Zooländerz imorrn tar me kameran…

• zoolander

Medlem
    7 november, 2003 vid 16:02

oskadd!

• patrikol

Medlem
    7 november, 2003 vid 16:20

Kanon Johan hoppas att det inte blev för dyrt. smile.gif

• marh

Medlem
    7 november, 2003 vid 16:45

Gött! Det var nog bra att du fick ner den idag för det ser ut att blåsa lite mer framöver och vinden verkar vara påväg att vända oxo.. inte så kul om den hade slitit sig så ngn dansk hade fått tag i den och gjort pölse skinn av den.

• zoolander

Medlem
    7 november, 2003 vid 16:52

det va helt gratis.. jag va bara tvungen att sova på saken i två nätter

• zoolander

Medlem
    7 november, 2003 vid 16:53

Fia hjälpte självklart till!

• zoolander

Medlem
    7 november, 2003 vid 16:54

det bästa va att det inte är en skråma på kiten, den va fortfarande uppblåst när jag fick ner den till marken!

• zoolander

Medlem
    7 november, 2003 vid 16:57

Brandkåren ringde… dom hade fått en idé. dom skulle hissa upp kranbilen lagom att få tag i bommen. därefter skulle dom hissa upp kramen till 22m höjd, binda fast bomen i kranen och försöka få vind i draken.. jag tyckte inte att det lät som en bra ide.. men vad vet jag, det va ju jag som satte den i trädet från första början!

• anonym-anvandare

Medlem
    7 november, 2003 vid 17:56

Akta dig för faan! Om du inte vill att kiting ska förbjudas i Sverige ska du nog INTE sätta fast en kite i en brandbil! En kite flytta ju en chevy van att antal meter i Tarifa. Å de va en 7 kvm. Om jag ser rätt där så har du en 12:a Naish. Med den grymma kvaliten Naish har på sina kites kan inget stoppa den!
    Hur stor är brandbilen?

• cortex

Medlem
    7 november, 2003 vid 17:58

Hur fick ni ner den då? Det där med kranbilen verkade ju inte alltför clever, iaf inte om det blåser en del. Schysst med en vält kranbil. smile.gif smile.gif

Gött att den höll, Naish är bra kvalitet! smile.gif

/Kaj(Tech)

• patrikol

Medlem
    7 november, 2003 vid 18:25

För jävelen! Hoppas du inte lät dom göra det. Dom hade helt klart ingen aning om vad dom pratade om. Hade dom aldrig fått flyga för så hade dom fått göra det då! Men det var ju skönt att det gick bra. Se u on the H2O. cool.gif

• zoolander

Medlem
    7 november, 2003 vid 18:28

jag vill att kiteing ska förbjudas i sverige! 22ton flytta det du..!

• kitelife

Medlem
    7 november, 2003 vid 19:52

med tillräcklig mycket vind och hävarm (22 m ?) så går det nóg fan välta en sånn oxå ; ) fan vad jag hadde velat va där när dom prova det… *bigsmile*

Gött att du fick ner den i ett stycke ; ) e du på i morrn? eller har du fått nog för i år *lol*

//Pan

• rambo_johnson

Medlem
    8 november, 2003 vid 02:46

haha, FAN IMORRN E DET FET SURF, PAN RING O VÄCK MY SORRY ASS: FULL SOM FAN NU KL ÄR 03.46

Sida 3 av 4

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications