Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Kita i träden
- 
Faan det bästa jag läst på steffo nån gång, synd att det inte försökte flyga den från kranbilen det hade kunnat bli riktigt skoj..               
- 
Svar till: 
 Brandkåren ringde… dom hade fått en idé. dom skulle hissa upp kranbilen lagom att få tag i bommen. därefter skulle dom hissa upp kramen till 22m höjd, binda fast bomen i kranen och försöka få vind i draken.. jag tyckte inte att det lät som en bra ide.. men vad vet jag, det va ju jag som satte den i trädet från första början! [/ QUOTE ] haha, shiit det hade kunnat gå rätt illa hände en del skit i ljunhusen idag, jevla pan haha 
- 
hehe vem va jag? jevla tur det blåste side shore ; ) tack för hjälpen mannen… //Pan 
- 
haha, jaa, stor tåar som fläktes upp jag höll fan på o fläka hela armen när ja skulle dra i dina linor fan, trssla inte du in dig i min kite också där för en sek…galet. men man har väl rutin va… 
- 
Svar till: 
 Det var ngn som satte sin kite långt uppe i träden i Habo idag.. fick ni ner den? Den såg ut att sitta rätt högt upp.. [/ QUOTE ] Men fy fan det var den bästa ”hang-time” jag någonsin sett på en drake… 

Logga in för att svara.