Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kita i träden

• stebe

Medlem
    8 november, 2003 vid 12:45

Faan det bästa jag läst på steffo nån gång, synd att det inte försökte flyga den från kranbilen det hade kunnat bli riktigt skoj.. laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif

• rambo_johnson

Medlem
    8 november, 2003 vid 17:49

Svar till:

Brandkåren ringde… dom hade fått en idé. dom skulle hissa upp kranbilen lagom att få tag i bommen. därefter skulle dom hissa upp kramen till 22m höjd, binda fast bomen i kranen och försöka få vind i draken.. jag tyckte inte att det lät som en bra ide.. men vad vet jag, det va ju jag som satte den i trädet från första början!

[/ QUOTE ]

haha, shiit det hade kunnat gå rätt illa hände en del skit i ljunhusen idag, jevla pan haha

• kitelife

Medlem
    9 november, 2003 vid 16:20

hehe vem va jag? jevla tur det blåste side shore ; ) tack för hjälpen mannen…

//Pan

• rambo_johnson

Medlem
    9 november, 2003 vid 22:49

haha, jaa, stor tåar som fläktes upp jag höll fan på o fläka hela armen när ja skulle dra i dina linor fan, trssla inte du in dig i min kite också där för en sek…galet. men man har väl rutin va…

• eddie

Medlem
    12 november, 2003 vid 19:47

Svar till:

Det var ngn som satte sin kite långt uppe i träden i Habo idag.. fick ni ner den? Den såg ut att sitta rätt högt upp..

[/ QUOTE ]

Men fy fan det var den bästa ”hang-time” jag någonsin sett på en drake…
    wink.gif

• gugge

Medlem
    13 november, 2003 vid 08:18

grin.gif

Sida 4 av 4

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications