Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing kitare kring ängelholm helsingborg?

• kitare kring ängelholm helsingborg?

Publicerad av anonym-anvandare på 21 maj, 2003 vid 22:00

svårt att hitta polare som vill börja…alla sviker när de får reda på vad det kostar typ…men jag har iallafall satt igång nu…skulle behöva lite ”sparring” om man säger så…får en känsla av att det blir lättare å lära och utvecklas då…om inte annat så e de ju roligare ju fler man e..tror jag? jaja…men surfar någon i områdena (typ helsingborg, ängelholm, båstad, jonstorp osv) så kan ni väl skriva här…

anonym-anvandare svarade 22 år, 5 månader sedan 6 Medlemmar · 10 Svar
  • 10 Svar
  • hugeo

Medlem
    22 maj, 2003 vid 01:41

jag kitar i Ängelhåla när det blåser

• larssa

Medlem
    22 maj, 2003 vid 08:05

Jag bor i Helsingborg och kitar häromkring. Vi är några stycken som kitar tillsammans här och det är bara att hänga på om du vill. Kom gärna till Vikingstrand på lördag mellan 14.00 och 18.00 då SKID skall ha en kite/Windsurfing dag.
    [email=”larssa@home.se ”]larssa@home.se [/email]

• anonym-anvandare

Medlem
    22 maj, 2003 vid 10:06

Vi sitter i samma båt!
    Hör av dig på 0704-535685 när det blåser så drar vi ut.
    /Peter

• sirgomez

Medlem
    22 maj, 2003 vid 12:45

Jag kör i Ängelholm när det blåser.
    slå en pling så drar vi dit om jag har tid.
    mob 070 4282135

• kitelife

Medlem
    22 maj, 2003 vid 15:23

Tjena, blir inte mycket åka i hgb. trakten(av många anledningar) trotts att jag bor där…

får betydligt bättre förhållanden i lanskrona, du är naturligtvis välkommen ner där om du vill, skriver oftast här om vi ska ut fast vi e ju ute nästan varje dag cool.gif när det blåser… dessutom kan man kanske sammåka ?

planerar däremot att komma ner till stranden på lördag och kolla lite så vi kan ju snacka mer då…

• richi

Medlem
    22 maj, 2003 vid 18:52

Har du vägarna förbi Halmstad så är du välkommen att höra av dig! Vi är ett glatt gäng som håller till här uppe…

/Rikard

0709-903896

• anonym-anvandare

Medlem
    23 maj, 2003 vid 08:22

God morgon! Pontus den vidrige är på stränderna på en del helger samt någon månad på somrarna min syster har en boning i Ä håla. Det är alltid kul att träffa nytt folk. Har säkert träffat er ovan ^ någon gong men hänger mest i habo eller där Hugo föreslår. synes / Pontan

• anonym-anvandare

Medlem
    23 maj, 2003 vid 11:25

Tjenare!

Bor i Ählm ring när du ska ut.

0708-454952

Johan

• anonym-anvandare

Medlem
    23 maj, 2003 vid 11:25

Tjenare!

Bor i Ählm ring när du ska ut.

0708-454952

Johan

• anonym-anvandare

Medlem
    1 juni, 2003 vid 10:08

Hej.

Jag bor strax utanför Ängelholm och köpte drake i fredags – ganska nybörjare mao smile.gif. Skall vara ledig hela sommaren så det är bara slå en signal närhelst du har lust/möjlighet – jag vill kita så ofta det går.

/Henrik 070 – 558 21 10

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing kitare kring ängelholm helsingborg?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.