• rambo_johnson

Medlem
    1 november, 2004 vid 18:21

KAsan miren?

• anonym-anvandare

Medlem
    1 november, 2004 vid 19:00

Ring Martin på 063-516993

• tobas

Medlem
    2 november, 2004 vid 07:08

Eller så hör du av dig till mig!!
    Tänkte köra prova på kurser i Åre med omnejd. Kommer flytta upp i början på December och vara där till Maj.
    Vet ännu inte hur mycket jag kommer jobba men nog kommer det bli tid över både till kurser och egen snöripping grin.gif

Finns under http://www.kiters.se kolla även in denna sida för att få lite snökiteinspiration http://www.semnozkitesurfing.com/data_htm_en/set_en.htm

May the wind and snow be with us / TOBAS

• anonym-anvandare

Medlem
    2 november, 2004 vid 07:49

Är det nån som har nått tips på något bra ställe i närheten av Åre. Åresjön borde ju funka men annars.

/Robert

• samhansson

Medlem
    2 november, 2004 vid 07:53

Sjön funkar, men de e på kalfjället man ska va. Kullarna man vill åt ju (3D). me d finns säkert i närheten

• anonym-anvandare

Medlem
    2 november, 2004 vid 07:59

Gevsjön 2 mil västerut ligger mycket mera öppet i alla vindriktningar, stora åkytor och så ligger den precis jämte vägen till Storlien. Otroligt långgrund sjö som borde kunna funka bra även till vanlig kitesurfing. Har provat en gång i min kitekarriärs begynnelse, men då hade isen just gått och jag glömde våtskorna hemma crazy.gif
    Sen så finns ju bergen runtomkring. Har kört lite uppe på skutan mellan Rödkullens bergstation och Olympiaplatån. Baksidan ner mot Huså kan nog oxå bjuda på rätt så schyssta kitemöjligheter.
    / TOBAS

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications