Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing kite har blivit haffsigt!!!

• kite har blivit haffsigt!!!

Publicerad av anonym-anvandare på 12 augusti, 2005 vid 12:43

kollade just på den gamla goa kiten filmen high med Lou Wainman.. där kör de stilrena och långsamma manövrar och en del handelpasses. kollade tidigare på en film från tävling e ju bara handelpass som gäller hela tiden, dö trist säger jag. lär från snowboarden att det inte bara är svårighetsgrad som räknas utan också still. kanske tar e tag innan det utvecklas som snowboarden men än så långe var det bättre åkning förr inom kiteboarding…… eller vad säger ni om detta?

zoolander svarade 20 år, 2 månader sedan 17 Medlemmar · 31 Svar
  • 31 Svar
  • sidpiraya

Medlem
    12 augusti, 2005 vid 12:54

Lou Wainman är KUNG

• niklas82

Medlem
    12 augusti, 2005 vid 13:03

Svar till:

kollade just på den gamla goa kiten filmen high med Lou Wainman.. där kör de stilrena och långsamma manövrar och en del handelpasses. kollade tidigare på en film från tävling e ju bara handelpass som gäller hela tiden, dö trist säger jag. lär från snowboarden att det inte bara är svårighetsgrad som räknas utan också still. kanske tar e tag innan det utvecklas som snowboarden men än så långe var det bättre åkning förr inom kiteboarding…… eller vad säger ni om detta?

[/ QUOTE ]

tycker lika dant

• andi_j

Medlem
    12 augusti, 2005 vid 13:05

Svar till:

[/ QUOTE ]

Hur snyggt e boardoff egentligen!! smirk.gif

• andi_j

Medlem
    12 augusti, 2005 vid 13:06

Svar till:

Lou Wainman är KUNG

[/ QUOTE ]

Word! han och Fleury är grymmast

• egan

Medlem
    12 augusti, 2005 vid 13:07

äh fetare nu

• luuddee

Medlem
    12 augusti, 2005 vid 13:07

andre philips e inte helt dålig helelr

• egan

Medlem
    12 augusti, 2005 vid 13:08

ludde e helt dålig heller

• stebe

Medlem
    12 augusti, 2005 vid 13:22

Svar till:

Svar till:

[/ QUOTE ]

Hur snyggt e boardoff egentligen!! smirk.gif

[/ QUOTE ]

Bara o instämma, ni får tycka va ni vill om hadlepass men boardoff borde vara dött, begravet, förmultnat och inskrivet i historieböckerna tillsammans med Nazismen o Digerdöden alltså saker vi aldrig vill ha tillbaka igen.

• sidpiraya

Medlem
    12 augusti, 2005 vid 13:25

nja Judo air är snyggt tycker jag, fast en fot off räknas kanske inte, eller också är smaken som baken

• matthias

Medlem
    12 augusti, 2005 vid 13:25

äsch, kitesurf e inte stilfullt för fem öre i vilket fall som helst så de e ingen idé någon försöker. lou e kung för att han va först med mycket, inte för stilen. dom som köttar hårt och gör svåra trick e grymma tycker jag. jag tycker inte stilen är jätteviktig i tävlingssammanhang, hellre att de dömer mer proffsigt där de t ex tar hänsyn till vilket håll åkaren hoppar åt osv. den som kör hårt och gör de svåra tricken åt båda hållen e framtidens kung! kanske kniven…

• piloten

Medlem
    12 augusti, 2005 vid 13:35

Håller med. Handle-pass må vara svårt som fan men kul att titta på är det fan inte! Tyvärr tycker jag dock detsamma gäller snowboarden. I Bigair tävlingar vinner sällan den som gör en super-clean 540 utan den lille ettrige fan som snurrar som besatt med flaxande armar och landar platt och hårt…men lyckas stå kvar på brädan ändå…

Skittrist tycker jag. Clean åkning Rular!

• stebe

Medlem
    12 augusti, 2005 vid 13:43

ja det är väl smaksak kanske… men det skall iaf ha lite cred för att det är ett gammalt skatetrick

• melker

Medlem
    12 augusti, 2005 vid 13:53

Deadman är det enda riktigt svåra tricket.

• backe

Medlem
    12 augusti, 2005 vid 13:55

Svar till:

Deadman är det enda riktigt svåra tricket.

[/ QUOTE ]

Speciellt unhooked…

• rocco

Medlem
    12 augusti, 2005 vid 13:58

Svar till:

andre philips e inte helt dålig helelr

[/ QUOTE ]

Japp, Drizzle är den sanna kungen! Skönaste stilen ever!

Sida 1 av 3

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing kite har blivit haffsigt!!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.