Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing kite har blivit haffsigt!!!

• sidpiraya

Medlem
    12 augusti, 2005 vid 14:00

deadman är underskattat asså fan bara danskarna som syslar med det nu förtiden. Det är bara ut och tränna 🙂

• rocco

Medlem
    12 augusti, 2005 vid 14:04

Föresten.. varför skrivs alltid något som kan vara en gnutta negativt av en anonym ? smirk.gif

• matthias

Medlem
    12 augusti, 2005 vid 14:13

känner du rörelsen i kroppen, vet att det är svårt och att det dessutom krävs en hel del känsla blir det också snyggare att titta på. i habo syns ibland chrilles dowloop railey to blind som e mycket snygg! skönt flyt..

• rocco

Medlem
    12 augusti, 2005 vid 14:18

KONST!

• melker

Medlem
    12 augusti, 2005 vid 14:19

Chrille är stilrenast i kvarteret så är det med det !!!

• melker

Medlem
    12 augusti, 2005 vid 14:20

Ibland när jag svänger så sprutar det vatten. Det är rätt snyggt!

• ankii

Medlem
    12 augusti, 2005 vid 14:27

Jag tror att många tycket det är tråkigt med HP för att de inte vet vad de ska titta efter.
    Personligen tycker det är grymt när åkare kör riktigt powered up, sätter kiten vid 45 grader och bara genom att poppa lyckas sätta ett HP trick. De kommer in fort och landar otroligt snabbt.
    Jag kan knappt köra rakt med så mycket tryck de utför tricken med.
    Respect.

• zilversurfarn

Medlem
    12 augusti, 2005 vid 14:52

Svar till:

Föresten.. varför skrivs alltid något som kan vara en gnutta negativt av en anonym ? smirk.gif

[/ QUOTE ]
    Ursäkta, men jag är så jävla trött på den attityden här på Steffo.
    Så fort någon skriver något anonymt blir det nedhackat med en jävla fart. Det är väl ett fritt land, vill man vara anonym skall väl ens åsikt räknas ändå!? Tycker att de bästa diskussionerna oftast startas av ett anonymt inlägg (om det inte spårar ur med en gång, vilket ju inte är helt ovanligt här heller).

För övrigt håller jag med om att cleana tricks är snyggare men ”haffsiga” trick kan vara grymt imponerande med…

• rocco

Medlem
    12 augusti, 2005 vid 15:31

men det e ju just de ja menar. om det inte är anonymt så blir de mest flumm av de hela. man ska väl kunna skriva vad man tycker o stå för det utan att det blir bortskämtat.

• eddie

Medlem
    12 augusti, 2005 vid 15:43

Skit ner er allihopa… Ni har i alla fall fel och jag har rätt!!

• rocco

Medlem
    12 augusti, 2005 vid 15:47

Svar till:

Skit ner er allihopa… Ni har i alla fall fel och jag har rätt!!

[/ QUOTE ]

Cöm down, cöm dowm.. alla har rätt till sin felaktiga åsikt wink.gif

• niklas82

Medlem
    12 augusti, 2005 vid 16:26

Svar till:

Svar till:

[/ QUOTE ]
    Ursäkta, men jag är så jävla trött på den attityden här på Steffo.
    Så fort någon skriver något anonymt blir det nedhackat med en jävla fart. Det är väl ett fritt land, vill man vara anonym skall väl ens åsikt räknas ändå!? Tycker att de bästa diskussionerna oftast startas av ett anonymt inlägg (om det inte spårar ur med en gång, vilket ju inte är helt ovanligt här heller).

För övrigt håller jag med om att cleana tricks är snyggare men ”haffsiga” trick kan vara grymt imponerande med…

[/ QUOTE ]

NÄÄÄEE Anonymare göre sig icke besvär på detta forum.. då får dom ta sitt kast o bli tomatkastade..

• zoolander

Medlem
    12 augusti, 2005 vid 18:48

Svar till:

kollade just på den gamla goa kiten filmen high med Lou Wainman.. där kör de stilrena och långsamma manövrar och en del handelpasses. kollade tidigare på en film från tävling e ju bara handelpass som gäller hela tiden, dö trist säger jag. lär från snowboarden att det inte bara är svårighetsgrad som räknas utan också still. kanske tar e tag innan det utvecklas som snowboarden men än så långe var det bättre åkning förr inom kiteboarding…… eller vad säger ni om detta?

[/ QUOTE ]

ok.. ska jag säga mitt också!
    BJÖRN E och KUNG MARTIN har sveriges skönaste stil på vattnet.. och jag har skönste stilen på land.. matthias har skönaste attityden på forumet
    deadman e coolt och HP e haffsigt..men svårt
    boardoff e fult
    tabletop e gött
    och micke tk och chrille kör jävligt aggresivet, eller chrille har en bra blanding mellan aggro och känsla!

bandana tränar sjukt mkt!

thats my 2 cents confused.gif

• rambo_johnson

Medlem
    12 augusti, 2005 vid 18:56

micke är litta mer aggressiv än Chrillo tygger jag

• luuddee

Medlem
    12 augusti, 2005 vid 18:57

mest aggresvi av alla e nog mrpille.

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing kite har blivit haffsigt!!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.