Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › kite i habo
- 
carroe wrote:när är folk i habo imorgon? jag vill ut tidigt!när e tidigt carroe jag jobbar till 10:00 sen kan jag =) ska du dit tidigare eller ? 
- 
mjersen wrote:jag e där vid halv 12 tiden, tror johan o nick kommer lite innanokej gött! hoppas det blir bra… 
- 
Marcel_101 wrote:carroe wrote:när är folk i habo imorgon? jag vill ut tidigt!när e tidigt carroe jag jobbar till 10:00 sen kan jag =) ska du dit tidigare eller ? vid tio är nog lagom. kan tänka mej tidigare egentligen men det börjar ju bli så himla kallt 
- 
carroe wrote:Marcel_101 wrote:carroe wrote:när är folk i habo imorgon? jag vill ut tidigt!när e tidigt carroe jag jobbar till 10:00 sen kan jag =) ska du dit tidigare eller ? vid tio är nog lagom. kan tänka mej tidigare egentligen men det börjar ju bli så himla kallt jo det börjar ju bli det, vi får höras imorrn om det blir nån samåkning =) vorre bra vetefan om jag hittar dit igen, ja o mitt lokalsinne =) 
- 
Marcel_101 wrote:carroe wrote:Marcel_101 wrote:carroe wrote:när är folk i habo imorgon? jag vill ut tidigt!när e tidigt carroe jag jobbar till 10:00 sen kan jag =) ska du dit tidigare eller ? vid tio är nog lagom. kan tänka mej tidigare egentligen men det börjar ju bli så himla kallt jo det börjar ju bli det, vi får höras imorrn om det blir nån samåkning =) vorre bra vetefan om jag hittar dit igen, ja o mitt lokalsinne =) men ditt kålhuve de e ju lätt som en plätt =) 
 antingen väntar jag på dej eller så rings vi så förklarar jag vägen
- 
carroe wrote:Marcel_101 wrote:carroe wrote:Marcel_101 wrote:carroe wrote:när är folk i habo imorgon? jag vill ut tidigt!när e tidigt carroe jag jobbar till 10:00 sen kan jag =) ska du dit tidigare eller ? vid tio är nog lagom. kan tänka mej tidigare egentligen men det börjar ju bli så himla kallt jo det börjar ju bli det, vi får höras imorrn om det blir nån samåkning =) vorre bra vetefan om jag hittar dit igen, ja o mitt lokalsinne =) men ditt kålhuve de e ju lätt som en plätt =) 
 antingen väntar jag på dej eller så rings vi så förklarar jag vägenhahah =) okaj då =) 
- 
Johan, är du ledig imorogn? Jag vill ut en sväng, kan jag åka med dig? 
- 
Jag kommer först vid 12:30. Slå mig en pling om du inte får skjuts (vilket jag dock tror du får). 
- 
Har varit ute i Habo nu. Vinden var hyfsad vid 8 men sedan dess har den dött mer eller mindre. Kanske att den kan öka igen lite till lunch nu??? men det är ett stort kanske. 
 /Wib
- 
det ser helt dött ut nu här i lomma…får väl hoppas att det kommer igen när det klarnar lite. 
- 
Så här såg det ut klockan 9 i morse. Vinden hade redan börjat avta men fint var det 🙂 
- 
Wibban wrote:Så här såg det ut klockan 9 i morse. Vinden hade redan börjat avta men fint var det 🙂OOooo….man får va uppe tidigt om man ska något åkt nu på hösten 😉 
- 
jonaish wrote:Wibban wrote:Så här såg det ut klockan 9 i morse. Vinden hade redan börjat avta men fint var det 🙂OOooo….man får va uppe tidigt om man ska något åkt nu på hösten 😉 
 Det får man och det blir nog likadant imorgon.
 Drar förmodligen till Lundåkra innan jobbet.
 Kom dit vetja…
Logga in för att svara.