- 
		Kite i läjjet?Tjenare! 
 Tänkte fråga lite innan jag drar ut nu efter som det är en del kite förbud osv..
 Finns det något ställe vid läjjet där det inte är några badande..
 Beskriv gärna vart i såfall =)See yah on the WATER! 
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Kite i läjjet?
Tjenare!
Tänkte fråga lite innan jag drar ut nu efter som det är en del kite förbud osv..
Beskriv gärna vart i såfall =)
See yah on the WATER!
Eller kan man köra i läjjet `??
Hur är det med badande där? Brukar det vara folk ute?
@oddma 486203 wrote:
Tjenare!
Beskriv gärna vart i såfall =)See yah on the WATER!
Det gäller samma regler för Läjet som för Apelviken. Är du nybörjare är det bättre om du kör i Björkäng. Där kan du köra söder om bojarna på södra delen av stranden hela tiden. Dessutom så blåser det inte i Läjet nu, och du ska absolut inte dra upp en kite på stranden när det inte är tillräcklig vind.
spotsen inne i vbg är ej att rekomendera mitt i sommaren eftersom vi har haft lite probs iår. Gå med i varbergssurfklubb by the way!!!!
I läjet är det bäst på SV. och då kan du skita i stranden och heldre ta och rigga i kohagen tvärsöver viken.
Logga in för att svara.

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.
Hantera pushnotiser

Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Kite i läjjet?
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.