Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Kite i Malmö?
-
Yeah her name was probably spelled the sme way as my stage name, Toni 🙂
Take it easy, and I promise to limit the usage of the hackers best tool (google, so I hear.) to find out what colour underwear you are wearing today 🙂
-
@n.ol 409924 wrote:
Hej,
Jag försöker bli klok på var man kan kitesurfa runt Malmö…
Om jag förstår rätt är Haboljung fett?
Falsterbo?
Landskrona?
Finns det någon gata där man kan skriva in i GPS:en?
Finns det någon fyr man kan ringa för vindrikting och M/S?
Var är bäst, finns mest plats att köra på?
Finns det några butiker som säljer kitegrejer?
Var åker alla imorgon (Onsdag). Windfinder säger W 13 knop efter jobbet…Tacksam för hjälp/Niklas
– Haboljung vid syd (byigt), sydväst (Klockrent), nordväst och väst. Fungerar även i nordligt men då brukar det vara byig vind.
– Ljunghusen fungerar bra i syd och ost, nordost och sydost. Det blir fort djupt så lite träning innan skadar inte.
– Lundåkra hamnen bra riktingar är rak sydligt mycket jämn fin vind, sydost bra jämn vind i regel, (plus att det blåser mycket mer än sjörapporten om det är sol) ost ganska byig vind men ok, nord ost mycket byigt, nord funkar inte, sydväst/nordväst bättre på JPMvh Patrik
-
Tack för alla tips! As schyst!
SMHI säger 5 SV i Malmö och 7 SV i Falsterbo….
Ska man spätta ner till Falsterbo då? Någon rackare som ska ut på vattnet imorgon? Tänkte gitta från jobbet runt 15…
Fett. -
hahahaha awesome, watch your back herbert the pervert, keep your eyes off the 20 year old men flexing on the beach, yeah thats right, those chicks you were trying to impress came down to hang with us.
-
@JohanW 410157 wrote:
Själv är jag inte speciellt intresserad men det är trevligt att du vill dela din videodagbok med oss.
-
@gh0st 410218 wrote:
hahahaha awesome, watch your back herbert the pervert, keep your eyes off the 20 year old men flexing on the beach, yeah thats right, those chicks you were trying to impress came down to hang with us.
Jag vet inte vad du talar om men du måste lära dig att skilja mellan moderskänslor och vad det nu är du drömmer om.
Logga in för att svara.