- 
		Kite i Tv på Tisdag…[På tisdag så kommer det att vara kite i Tv. 19:25 i TV4+(Adrenalin). Det blir interjuver med Robby Naish. Och så kommer det att visas åkbilder från kite-filmen Zero 3. 
 Det får man ju inte bara missa
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Kite i Tv på Tisdag…
 [På tisdag så kommer det att vara kite i Tv. 19:25 i TV4+(Adrenalin). Det blir interjuver med Robby Naish. Och så kommer det att visas åkbilder från kite-filmen Zero 3.
Det får man ju inte bara missa 
Tack för tipset! Hade nästan givit upp hoppet. Det visas alldeles för lite kite på TV och när det väl bjuds på lite drakbrottning i rutan så kan man ge sig faen på att man missar programmet.
Ha det! Micke  

jag tycker det vart en del kiting på eurosport, på yoz då. Vet inte hur många gånger jag kollat på zero 3  ..får aldrig nog av den, grym.
..får aldrig nog av den, grym.
/jepzor
MTV Rush, veckodagar klockan 15.55 samt 19.55. Har man tur kan man få se världens bästa kajtare (förutom Lou), nämligen jag.
Logga in för att svara.

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.
Hantera pushnotiser

Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Kite i Tv på Tisdag…
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.