Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kite i Uddevalla

• anonym-anvandare

Medlem
    7 oktober, 2003 vid 09:44

kungsgatan…;)

allvarligt talat så vet jag inte men det finns ju ett par kiters däromkring så nån svarar nog snart. Andreas G kanske?

• cabbe

Medlem
    7 oktober, 2003 vid 10:56

Jag letar oxå efter kitare i Uddevalla. Gör er gärna till känna.

• anonym-anvandare

Medlem
    7 oktober, 2003 vid 12:55

Tjenare Uddevallabor !
    Kommer själv från Uddevalla, bor i Bokenäs hela sommaren.. o nu pluggar jag i Lund (kör i Habo) men hela sommaren är det kitesurfing i dom krokarna. Själv kör jag mest i Gullmarn och hmm på sommaren i Varberg. Sägs att det är bra runt Henån (på Orust) oxo. Hur e det vid lindesnäs ?

Hade varit ql att få kontakt med några av er Uddevallabor, skulle kunna dra ut till sommaren kanske smile.gif
    Adda mig gärna (UIN#19017211)

• anonym-anvandare

Medlem
    7 oktober, 2003 vid 13:27

Tjenare bor på Skaftö, kör du på Gullmarn var då?
    /Tobbe

• anonym-anvandare

Medlem
    7 oktober, 2003 vid 14:06

Tja Tobbe !
    Jag bor väldigt nära Torseröd (strax innanför färjan) so jag ”brukar” köra där (flickvän i apelviken så det är nästan mer där) men det funkar i Torseröd, dock är det ju alltid byigt i gullmarn o ibland är det svårt att ta sig ut då man ofta har lä längs fjordens kanter. Har även provat inne vid saltkällan, där e bra om man vill träna på långgrunt men nja ingen hit precis.
    Jag har farit runt överallt o letat bra spots .. o letat på sjökort oso men nja lite lurigt e det allt .. var kör du själv ?

Jag hoppas på att i sommar komma ut bland skären utanför skaftö o köra plattvatten, måste vara coolt om man kör på läsidan av de små skären där ute smile.gif

• cabbe

Medlem
    7 oktober, 2003 vid 14:23

Jag har kollat saltkällan det fungerar om man går närmare Örekilsälvens mynning. Hur är botten vid Torseröd?

• anonym-anvandare

Medlem
    7 oktober, 2003 vid 15:07

Jag vet bara att det finns ett gäng från Kungshamn (bla min kusin) som kitar vid Tullbodarna… är inte det säkraste stället för nybörjare men det går om man har lite koll, mycket klippor och sånt som skapar turbulens.
    Ciao,
    Kicki

• anonym-anvandare

Medlem
    7 oktober, 2003 vid 15:53

Botten i Torseröd ..
    hmm nja det är ju bra mycket fastare än i salkällan, den botten som finns är sand (musslor) men det blir ju snabt djupt. Enda problemet är egentligen att det ligger ett berg som skuggar vinden inne i viken, annars e det rikigt fin liten vik att rigga i .. djupt blir det ju snabbt överallt i trakterna norr om göteborg …

Logga in för att svara.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kite i Uddevalla

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.