Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Kite i Umeå i sommar
-
Kite i Umeå i sommar
Publicerad av kite_johanna på 5 maj, 2007 vid 15:09Hej!
Kommer hem till Umeå i sommar och är sugen på att köra lite kite. Har dock inte kört mycket alls, speciellt inte på vatten, och är sugen på kurserna. Nån som vet exakta datum för kurserna från kitekurser.se?
/Johanna
mikhogl svarade 17 år, 11 månader sedan 7 Medlemmar · 10 Svar -
10 Svar
-
Helooj,
det är jag som har kitekurser.se .. ”verksamheten” har dock varit lite isåsdär under förra året och jag vet inte riktigt hur det blir i år. Men vi ska nog se till att du får lära dig kita iallafall, det är fler som hört av sig så någonting får vi ta och styra upp!Premär idag, perfekt vind och delvis sol, två stycken på vattnet! för få
-
Tjenixen! Är också ny i Umeå och nybliven kite innehavare =) Då är vi ju i allafall två som vill kursa inför sommaren så då måste det ju bli någon kurs!
Får min utrustning i veckan, längar järnet tills det blir lite varmare i vattnet så man kan ge sig ut och prova lite!! Hör gärna av dig om du får nys om någon kurs!// Fredrik
-
Roligt!
Då väntar vi bara på att det ska bli lite varmare i vattnet sen kör vi! Har ni mera frågor är det bara att ringa/maila mig eller Peter
Henning 073-9831860 henningsandstrom@gmail.com
Peter 070-3993027 peter.bjorkman@kiteakademin.se -
Låter ju strålande det här!
Jag hör av mig när jag kommer hem i början av juni -
Hej!
Är det någon kitekurs på g?
är borta över helgen men sugen så fort det går annars. Ledig imorgon, torsdag och nästa vecka. strålande väder, dock ingen riktig koll på vinden.
/Johanna -
@kite_Johanna 388524 wrote:
Hej!
Är det någon kitekurs på g?
är borta över helgen men sugen så fort det går annars. Ledig imorgon, torsdag och nästa vecka. strålande väder, dock ingen riktig koll på vinden.
/Johannakolla din privata brevlåda!
Logga in för att svara.