-
Kite idag Kvickbadet?
Någon från Höganästrakten som är sugen på att köra lite vid Kvick idag? typ vid 16.00 kanske? Hör av er om någon är sugen, 0704791952, peace…
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Kite idag Kvickbadet?
Någon från Höganästrakten som är sugen på att köra lite vid Kvick idag? typ vid 16.00 kanske? Hör av er om någon är sugen, 0704791952, peace…
tjena, hade´inte varit helt fel. Bara ett problem, ska iväg till australien snart och har precis fått sålt min kite så jag har råd att köpa en ny när jag kommer ner. Men kan informera att det just nu blåser 5 m/s vid kvick…
Men sticker du ut själv och behöver lite assistans, så är det bara att slå en signal så kan jag komma ner på 3 min =) Tror jag är hemma hela dagen iaf.
073 8351613
Vi åker ner till JP som vanligt…
om du blir ensam är du mer än välkommen ; )
Logga in för att svara.
Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.
Hantera pushnotiser

Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Kite idag Kvickbadet?
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.