Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Kite köpes!! 9-12a
- 
Svar till: 
 Funkar det för Kungen så duger det nog åt mig… [/ QUOTE ] Kungen? Flexifoil? För mig går inte ekvationen ihop… 
- 
nä han ljuger kungen kör för fan naish. 02 elelr 03 elelr va det e.. 
- 
Någon viskade i mitt öra att Jonas på Airborn har JN prima Donna 9or. Sweeeeet kite. Hatten of AC 
- 
Hmm…har ej prövat några andra 2005 kites i den storleken men vill inte direkt heller. PrimaDonnan är skön så det räcker. Måste ju iofs pröva Bodhis Flexi nu.. Donnan Rekommenderas starkt. 
- 
Svar till: 
 Tack för alla tips & erbjudanden. Blev tillslut en flexifoil strik2 9a Rrrrasta edition. Funkar det för Kungen så duger det nog åt mig… [/ QUOTE ] Hoppas du blir nöjd. Peter 
- 
Svar till: 
 Svar till: 
 Funkar det för Kungen så duger det nog åt mig… [/ QUOTE ] Kungen? Flexifoil? För mig går inte ekvationen ihop… [/ QUOTE ] Erkänn att du är bra sugen! Peter 

- 
Fredde: Haha, kastade ut ett bete, skulle se hur lång tid det tog… 5 min… hugger bra här. Hatman: Någon viskade i mitt öra att Jonas hade ont om Donna 9:or och tom letade efter en själv. Fel info kanske men därför palla jag inte ringa honom… Metall: Nästa gång det blåser, Brotha Peter: Ser riktigt nice ut, ska bli kul att testa den 
Logga in för att svara.