Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Kite Kungälv
-
Kite Kungälv
Publicerad av petting_4 på 19 juli, 2010 vid 12:40Finns det någon som bor i kungälv o kitar? Tycker det verkar som att kitarna lyser med sin frånvaro i vår lilla håla!?
putte30 svarade 11 år, 6 månader sedan 5 Medlemmar · 7 Svar -
7 Svar
-
Mest kreativa svaret genom tiderna på steffo…
Fan petter, du var ju inte hemma när jag var hemma…. dålig tajming där… Men jag kommer hem på torsdag så vi hoppas på vind!
-
Det var väst va folk hugger på en enkel fråga:S Gött o höra att du kommit hem! Fått hem nya brädan nu me;) Hur länge blir du hemma nu då?
-
Hejsan är det någon som kitear i kungälvsområdet.Jag själv bor i kareby.och har bil.och jag skulle gärna vilja följa med någon ut och se hur det är i irl 🙂 och jag har utrustning och jag väntar på ride kursen 🙂
säg gärna vilken dag ni hade tänkte o gå ut och vart i såfall med 🙂M.v.h Patrik
-
Hej Patrik.
Vi är några stycken som kör i Getskär (stenungsund). Vill du kan jag skicka ett meddelande nästa gång vi skall ut.
Jag rekommenderar dig att gå kurs först, och inte testa med egen utrustning om du inte gått kurs.Fortsatt trevlig helg.
/Anders
-
Hej Anders tackar för ditt svar Ja jätte gärna hade varit kanon kul och följa med och se hur det är i verkligheten 🙂 o få lite tips o så kance. jag kan pm mitt nummer till dig 🙂
och tack detsamma till dig /Patrik -
Hej Anders
Tjohej tänkte kolla om ni ska åka ut i dag till getskärr.
/Patrik
Logga in för att svara.