Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Kite kurs!!!!
- 
		Kite kurs!!!!Publicerad av anonym-anvandare på 2 juli, 2003 vid 14:54tänkte prova kite då det verkar askul men är det någon som vet vilken plats som är bäst??? Finns hur många som helst som håller kurser men vill ha den som är mest prisvärd. 
 anonym-anvandare svarade 22 år, 4 månader sedan 5 Medlemmar · 11 Svar
- 
			11 Svar
- 
Kan rekommendera Henrik Huber och Martin Ekström i Malmö/Lund. 
 Vänner till mig har gått hos dom och varit mkt nöjda!
 Du når Henrik på:
 huber@megmax.com
 040-930090 eller 0707-502772Lycka till!   
- 
Jag gick själv en kurs via Surfers Paradise för Mårten och Håkan och det var kanon! Kolla på http://www.surfersparadise.nu 
 /Linus
- 
tog en kurs av Rickard och claes från halmstadkiteboarding.. 
 funkade skit bra
- 
AnonymGäst7 juli, 2003 vid 02:36Jag gick en kurs hos Peter Gereny på Halmstad Kiteskola. Väldigt bra och prisvärd! (2×4 timmar för 1500kr) 
- 
Av alla rykter och erfarenheter kan enadast rekomendera kurs hos Rikard i Halmstad. gick själv där. Lite snack och mycket action. Mycke kurs för pengarna helt enkelt. Vem vill stå och chöfsa i ett par timmar i onödan och sen åka hem. Jämför när du tar körlektioner och läraren chöttar om nån litet fel du gjorde halva av ditt körlektion medans ni står på parkeringen. Väljer du Rickard slipper du denna problemet bergis!!!!!!!!  
 Mvh Andreas Folkesson
- 
Japs, håller med till 100% Rikard och Claes är kanonlärare… mycket bra kurs… (gick idag)   
- 
Tack för alla svar !!!!!!! Det känns som jag har ganska bra koll på vilken plats jag bör välja. nalle 
Logga in för att svara.