Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kite märken

• george_jung

Medlem
    13 februari, 2005 vid 19:25

förklara istället vad som är så fel med allt jag skriver och inte bara att det är skitsnack eller personangrepp. förslagsvis får du gärna citera vad jag skrivit och därefter förklara vad som är fel. hittar du något som liknar ett personangrepp i något av mina inlägg så ska jag gladeligen betala skadestånd och annat för att kompensera. glöm nu inte att detta som uppstått nu är en följd av att du anklagar mig för saker du inte ens har täckning för. det ända jag ville från början var att ifrågasätta din fördel som moderator på steffo vad gäller reklam osv. tar du bort något av mina inlägg kommer en polisanmälan lämnas in.

• patrikol

Medlem
    13 februari, 2005 vid 19:35

Polisanmälan! Ha Ha ja du är för rolig! Jag raderar bara om du fortsätter med person angreppen annars kan du skriva vad du vill!

• george_jung

Medlem
    13 februari, 2005 vid 19:35

eller egentligen började det ju såhär.

GJ-”empiriskt vetande?”

P-”Skulle man kunna säga dock inte min utan andras (erfarenheter). Empiri! Du imponerar! Kan ju riktigt fina ord. Nu skall du bara lära dig att sätt ihop dom på rätt sätt.”

GJ-”hur menar du?”

…sen börjades det om hur jag varit tidigare..

• george_jung

Medlem
    13 februari, 2005 vid 19:36

SNÄLLA! vilka personangrepp är det du menar?

• luuddee

Medlem
    13 februari, 2005 vid 19:47

lägg ner nu för helvete

• patrikol

Medlem
    13 februari, 2005 vid 19:58

Men hallå! Det var ju bara en liten tråd idag!
    Jag pratar om dit konsekventa skitsnackande om mig i så gott som alla trådar under minst ett halvårs tid!

Inte det här lilla inlägget. Undermeningen i ditt svar är alldeles uppenbar du tycker att jag lurar alla här till att tro att jag är någon sorts världmästare på kite och påstår en massa saker som jag inte har belägg för.

Vilket enligt mig är rent kitsnack.

Det får du gärna tro och även utrycka här på Steffo en eller två gånger men sen blir det personligt alla vet ju redan vad du tycker om mig!

• luuddee

Medlem
    13 februari, 2005 vid 20:18

hörde du itne vad ja sa???!!!

• patrikol

Medlem
    13 februari, 2005 vid 20:21

Sorry Luuddee! blush.gif Du har helt rätt!

• george_jung

Medlem
    13 februari, 2005 vid 21:08

det här e ju som du kanske förstår inget mot dig som person. jag är absolut inte ute efter att trakassera dig eller något, jag vet att du e jättetrevlig när vi surfar men du utnyttjar din position här på steffo och det är fel helt enkelt.dessutom anklagar du mej för att syssla med personangrepp och skitsnack men du kan inte förklara hur eller när jag gör det. snälla, förklara dig så slutar jag. eftersom jag har snackat skit i minst ett halvår måste du ju hitta något.

• luuddee

Medlem
    13 februari, 2005 vid 21:38

har du svårt o fatta eller?

• nilsson

Medlem
    13 februari, 2005 vid 22:10

The very existence of flame-throwers proves that some time, somewhere, someone said to themselves, ’You know, I want to set those people over there on fire, but I’m just not close enough to get the job done.'” George Carlin
    http://www.georgecarlin.com/

• kaiser

Medlem
    14 februari, 2005 vid 07:18

Det krävs minst 2 för att bråka

• skye10

Medlem
    14 februari, 2005 vid 21:10

Svar till:

Har funderat på att köpa en ny line av kites detta året…..
    men det är ju jävligt svårt….. man bör väl köpa stabila märken så som Naish Adam Koch kör på boxer… X4..Raven skall bli interessant Slingshot….Martin Vari..Bertrand Flury säger ju en del.få en bra drake som balanserar hängtid kontra höjd på ett så optimalt sätt som möjligt
    Man vill ju inte ha en disktrasa som skickar upp en 15mpå 1 sek och ner på en halv…………
    Gomesssssssss

[/ QUOTE ]

Tänk på att de här killarna kan köra på vad som helst. Bara för att de kör på ett visst märke och vinner tävlingar behöver det inte betyda att märket är bäst.

Det kan betyda att den tillverkaren kan betala killarna mest pengar. Så är marknaden funtad. Så kan de lägga mer pengar på marknadsföring också. Så att nybörjare tror att ”köper jag den kiten, så blir jag lika bra som honom” Världens äldsta trick!

Gå inte på reklamen. Köp det som känns bra instinktivt och lär dig rippa fett på grejjerna. Det är hjärta och passion som krävs, inte den flashigaste och dyraste kiten.

• patrikol

Medlem
    15 februari, 2005 vid 00:52

Självklara saker men tydligen inte för alla bra sagt! Enklaste är att titta på grejorna jämföra prova har dom nya grejor onepump, 5e lina stort litet märke, reklamationer, support ja allt är ju av intresse dessutom beror det ju mycket på vilken typ av åkare du är. Alla stora kända och en del små wink.gif har bra grejor.

• gomes

Medlem
    15 februari, 2005 vid 08:11

Aloha !!!!!!
    Jag bara menar att om man har en bra fungerande organisation med designers och andra som är delaktiga i kite utvecklingen så behöver man ett par proffs som testar gränserna och kör dom stenhårt för att sen göra justeringar så man kör på testade grejjor…Har man inga proffs så kan man ju ställa sej tveksam framförallt till små märkena
    Är dom ordenligt testade eller bara housade?????????
    Gomessssssss

Sida 3 av 4

Logga in för att svara.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
No license details found.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kite märken

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.