Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kite med reklamtryck, Rambo – Vakna

• Kite med reklamtryck, Rambo – Vakna

Publicerad av eddie på 13 januari, 2005 vid 13:21

Jag har fått ett pris från Kite Swedan om att göra ett reklamtryck på en ny kite. VDn på vårt bolag accepterade priset, men han vill att loggan skall vara mer framträdande.
    Han vill alltså att kiten skall vara gul, med en blå ram och BMK är tryckt/sytt på mitten. Tänk er alltså bigogad logga sttretchad till formen av en kite.
    Rambo… du har ju nära och goda kontakter med tillverkarna. Ordna detta så köper jag kanske en till kite (får nog betala den själv wink.gif

eddie svarade 20 år, 9 månader sedan 2 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • rambo_johnson

Medlem
    13 januari, 2005 vid 13:28

olright så här ligger det till göra plåtarna för screenet kostar 700USD, sen kan du trycka hur många du vill, men detta görs innan dom syr ihop kiten, rätt mycke hassle o bara bygga en kite, skulle gissa på att det skulle kosta 2500 USD för o bygga EN med tryck billigare med 2 osv, nu snackar vi custommade kite…

• eddie

Medlem
    13 januari, 2005 vid 13:31

Hmmm… skulle man inte kunna fått en helgul kite då?
    Har fått ett pris på 3600+moms för själva trycket.

• rambo_johnson

Medlem
    13 januari, 2005 vid 13:36

du kan få precis vad du vill, gul kite med blåa strutar etc, egen ’cut’, det är bara första som kostar 2500 efter det är det betydligt billigare om du vill ha flera lika dana.

• eddie

Medlem
    13 januari, 2005 vid 13:38

Kan den inte vara sydd helt i gul duk?
    Så kan jag ju klara mig med tryck pris… Det var dessutom 2-färgers.

• rambo_johnson

Medlem
    13 januari, 2005 vid 15:00

kanske kan beställa ett par kites helt gula utan tryck om det inte är för mycke hassle för fabriken shocked.gif

• eddie

Medlem
    13 januari, 2005 vid 15:20

Gött!
    Skulle du kunna ge mig ett pris och leveranstid på vad en komplett helgul 14m2 kite skulle kosta.
    Dessutom en 10m2 normal kite.

Maila mig gärna privat eddie.sigvardsson@bmkab.se
    … så är du en ängel… *ler*

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications