-
kite vs vindsurfing .
Har läst dessa inlägg som tar upp det ämnet . jag både vindsurfar och kite surfar nu har jag fått problem mitt vindsurfing jag är i konflikt med mitt kite jag , härom dagen när jag skulle kita, när jag hade rullat ut linorna kom
mit vinsurfing jag fram och skrek jävla kiteidiot sprang till bilen hämtade en vass fena och skar av alla linor och sparkade upp kiten i skogen mitt kite jag blev jätte sur och pratade inte på hela vägen hem . Nästa försök jag gjorde
slutade med att mitt vindsurfing jag sa att jag fanns först gick sen och vaktade på stranden hela dagen så att mitt kite jag inte kunde åka det var jätte tråkigt . Senare på kvällen hittde jag alla mina kite saker i soptunnan mitt vindsurfing jag vägrar att erkänna att det var han som slängt sakerna , nu har mitt kite jag eldat upp alla vindsurfing saker i trapp uppgången grannarna var vansiniga kommer troligen att bli vräkt från min lägenhet,mitt vindsurfing jag har nu skickat ett dödshot via mail till mitt kite jag , sitter nu inlåst i mitt hem med fördragna gardiner vågar inte gå ut vet inte vad jag ska ta mig till allt pga dessa inlägg hela mitt liv i spillror hela sommaren förstörd innan levde jag i fullständig harmoni
vad ska jag ta mig till hjälp hjälp hjälp .
Logga in för att svara.