Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Kitea på Hultsfredsfestivalen….
-
Filmning blir det! På http://www.hultsfred.tv
Största problemet som jag ser är att det förmodligen inte blåser nåt…. men det märks ju -
Tjena,
som johan nämner så ska vi jobba men man e väl allt sugen eller, finns det någonstans som man kan ha prylarna. Har inte lusta att ha de i bilen… Inträdet är fixat och jag tror att vi jobbar bara kvällar! Brukar det blåsa då?? Hugge kommer ni eller??Vi syns
/Nelson
-
Jobba och jobba… kommer några duktiga åkare så ”jobbar” ju dom med att åka
Men visst ska man ändå hit kan man ju ta med prylarna och lämna in dom på väskinlämningen. Men vore kul och få hit ”eliten”. -
Akreditering skiter sig… men alla som ska hit kan ju ta med sig drake och bräda! Vore skitsköj.
-
jag vill hänga på jag behöver inte kitea utan sega att jag ska så man kommer dit gratis o va vidrig med småflickor o sprit o sånt. jag är endå för fet för att kitea i dom mini vindarna. Så sätter vi upp Team Vidrig flaggor o sånt vidrigt.
/ Pontan -
Svar till:
Akreditering skiter sig… men alla som ska hit kan ju ta med sig drake och bräda! Vore skitsköj.
[/ QUOTE ]
ärlig talat, är det inte mycket bajs i den sjön? fy fan vad äckligt! …eller vidrigt, om ni föredrar det
-
Tror jag inte… nog lika mycket skit i en sjö där barnfamiljer badar
Brukar faktiskt vara rätt så lungt på vattnet… och blåser gör det nu…
Logga in för att svara.