Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Kitebeach?
-
Kitebeach?
Publicerad av larssa på 8 juli, 2007 vid 08:08Någon som vill ut och rasta sig på Kitebeach vid 14-tiden?
larssa svarade 18 år, 4 månader sedan 4 Medlemmar · 7 Svar -
7 Svar
-
ja men vi funderar på att dra till höganäs ist. Vi va på kitebeachen igår och det va rätt byigt , rätta mig om jag har fel men jag inbillar mig att det blir byigt i västvindar där?!
-
Humma Kitebeach eller höganäs.. JAg är rätt så pepp på att åka men kan inte bestämme mig.
-
Kvick badet var byigt värre , men blev ett par repor ändå.
Farhult var det oxå byigt men vi såg en modig själ ute o röjja , dock senare för att trasla in sig i tång o linor (: (lider med dig och ditt urtraslande du hade framför dig , hoppas det gick bra ) .
Åkte sen till kitebeachen där va det oxå byigt . Sissta stoppet gjordes på råå dogbeach. pumpa upp och vred på mig min sura våtdräkt. Fick ett par vändor där oxå dock i byiga vindar… -
@Larssa 395605 wrote:
Ja det var byigt, men kul =)
Det var riktigt nice idag:laugh:
Jag hade min son på vågbräda så det var därför jag inte kom bort till er. Men när jag kom var bara Macel101 på vattnet medan era kitar låg på torkning:grin:
Hoppas på mer vind i veckan.
/R -
Okidoki!
Ja vi hade varit ute en runda innan och satt å mös bakom fortet 😉 men vi såg dig när du hoppade förbi oss. Sedan körde man en liten runda till, men man e ju inte lika vältränad som dig oc h kan köra nonstop i fler timma i sådana förållanden 😉
Skall du ut idag?
Logga in för att svara.