Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Kitebeach vid 17 idag!
- 
		Kitebeach vid 17 idag!Publicerad av hbgkitare på 23 september, 2009 vid 13:55Jag och Mathias kommer att köra! tobbekite svarade 16 år, 1 månad sedan 4 Medlemmar · 6 Svar
- 
			6 Svar
- 
Hbgkitare;578035 wrote:Jag och Mathias kommer att köra!Jag vill oxå:(….har insett hur bra ställen det är i skåneland efter ett besök på Dalarö igår…. 
- 
Would if I could… knäna återhämtar sig sakta 🙁 hur kommer det sig att du flyttade till sthlm annasofia? 
 hur var Dalarö som spot?
- 
TobbeKite;578043 wrote:Would if I could… knäna återhämtar sig sakta 🙁hur kommer det sig att du flyttade till sthlm annasofia? 
 hur var Dalarö som spot?Inte för att kita iaf:(…nä hittade inget bra jobb i Hbg, (är anställningsstopp i Hbgs stad för tillfället vad det gäller lärare) o här fanns det rätt mkt att välja på. 
 Vad det gäller Dalarö så är riggytan typ mindre o med mer träd än Lundåkra, sten i vattnet o bryggor med båtar på ena sidan o bara bryggor på andra sidan..visst låter det kanon..
- 
annasofia;578046 wrote:Inte för att kita iaf:(…nä hittade inget bra jobb i Hbg, (är anställningsstopp i Hbgs stad för tillfället vad det gäller lärare) o här fanns det rätt mkt att välja på.
 Vad det gäller Dalarö så är riggytan typ mindre o med mer träd än Lundåkra, sten i vattnet o bryggor med båtar på ena sidan o bara bryggor på andra sidan..visst låter det kanon..låter inte som nån vidare bra spot, men borde ju finnas andra alternativ även om de kanske inte slår våra skåne-spots. hoppas du trivs bra med jobb och allt i alla fall 🙂 
Logga in för att svara.