Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › KiteBeach/Fortuna torsdag?
-
KiteBeach/Fortuna torsdag?
Publicerad av tobbekite på 19 november, 2008 vid 09:04Någon som ska ut på kitebeach/fortuna imorgon? Ser ut att kunna bli lite regn men vinden ser bra ut.
jag kan när som helst under dagen, men förmiddagen verkar se bäst ut tycker jag.larssa svarade 16 år, 5 månader sedan 6 Medlemmar · 14 Svar -
14 Svar
-
Jag skulle kunna tänka mig att sticka ut om det e hyffsat väder. Vi kan kolla och höras av i morgon
-
Larssa;516965 wrote:Jag skulle kunna tänka mig att sticka ut om det e hyffsat väder. Vi kan kolla och höras av i morgon
låter fint!
-
Vogon Jeltz;517006 wrote:Det är under 5 grader där går gränsen för mig iaf
Nä va nu då, vad är det för vekling:wink:
-
Vekling Mathias!
Tur att vissa av oss har vikingablod i ådrorna! -
@Vogon Jeltz 517006 wrote:
Det är under 5 grader där går gränsen för mig iaf
så skulle inte Glenn säga
-
Kyllingarna stack till Viking strand för att de skulle kunna använda varmduschen!
Hur var det Larssa och Tobbe? -
mmm precis jag tyckte vi skulle kitea nakna på kitebeatch men det ville dom inte så då sket jag i det .
-
Hbgkitare;517141 wrote:Kyllingarna stack till Viking strand för att de skulle kunna använda varmduschen!
Hur var det Larssa och Tobbe?blev en kort session, runt 40 min på vattnet kanske. Larssa hade glömt sina handskar så det blev för kallt för att köra längre och så var det väldigt byigt även om det blev lite stabilare längre ut.
men kylan var inga problem, jag frös inte det minsta så jag ger mig gärna ut nästa vecka om det blåser på 🙂 -
Kan bara säga att den varmvattenduschen e GULD värd & det vet ni med.
Så det så!Jag e med på lördag om jag kan ordna barnvakt.
-
kanske kan lördag oxå om det skulle blåsa. mina föräldrar kanske kommer, i såna fall får jag köra tidigt (måste vara klar vid 11-11.30).
men om vägarna är för hala så skiter de kanske i det o då kan jag hela dagen. -
fortsätter vädret såhär kanske vi kan köra med snowboard 😉
Logga in för att svara.