Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kitebild efterlyses!

• Kitebild efterlyses!

Publicerad av anonym-anvandare på 22 oktober, 2002 vid 17:00

Såg en kitebild på en kille som var långt långt upp i luften med sin kite. har för mig att det var på maui och att det var typ en tromb eller nått. Han var grymmt högt upp i luften och jag vill så gärna få tag i bilden, den finns någonstans här på steffo men jag har inte hittad den. Någon som kan hjälpa mig? confused.gif

anonym-anvandare svarade 23 år sedan 2 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • steff

Medlem
    22 oktober, 2002 vid 17:57

http://www.steffo.nu/forum/download.php?Number=82065
    annars under freestyle/våg i vindsurfavdelningen och rubriken
    Fetaste Tricket För stunden
    okaay laugh.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    22 oktober, 2002 vid 20:26

Man tackar och bugar! Har letat ihjäl mig men du har större koll du! Tack tack!!! laugh.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    24 oktober, 2002 vid 06:57

Wow det grymmaste ”hopp” man sett. Är den någon som har nån info om hur det gick för den stackar saten? Är det nån som också vet hur högt upp han är och flaxar??

Henke B

• anonym-anvandare

Medlem
    24 oktober, 2002 vid 08:36

Han klarade sig rätt bra, vad jag har hört (träffade en kille som såg tävlingen, och flygturen…). han ska ha blivit utskriven från sjukhuset och gått ut och surfat samma dag, anledningen att han kom ner så pass oskadd ska enligt sägnen bero på att han är gammal parapontare… Men allt är ju som sagt 2:a hands info, vem vet, kan ju vara fotomotage etc… Men det är ju i vilket fall en schysst historia med stöd av bildbevis, så vi kan ju bestämma oss för att det är sant! wink.gif

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications