Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › kiteboarding.se
- 
Våga ta vara på din ungdom för sen dör du. Kommer nog aldrig ”växa upp”. Anser mig dock vuxen, för jag faller in i de kriterier som anses behövas för att vara vuxen. Skrev magisteruppsatas om skiten, men hjälpte det. ooooo NEEEEJJJ Nån som ska med till Team R supernyasuperssecret spot i morgon eftermiddag ? Ska ju blåsa sydvästan. 
- 
va? som proud member of team asshole vet jag nog inte var superdupernyasupersecretspööt ligger.. men jag är helt klart på.. när slutar du jobba? vi kan ju höras? e det ok om jag tar med en bitch? 
- 
Seriöst eller oseriöst, det är bra att kitesufningen organsieras med klubbar och hemsidor ett måste tror jag om sporten skall fortsätta växa.. Mer svenska kite-sidor till folket.. 
- 
Inte hundra jag kan dra ut i morgon men vi hörs om det hela. Om du tar med nån så får personen i fråga ha ögonbindel. Sen är det ju könsfrågan också?? Hur ska vi ställa oss till det ?? dilemma ?? 
- 
hehehe.. nu höll jag på att skriva något väldigt korkat och omoget, men jag gjorde det inte.. du kan ju skriva ett sms. 0708-446454 
- 
Poopie! 
 Har du beställt från Stan än? Schyst hemsida! Du är ju riktigt deffad på fotot med Robby.
 C ya
 Kickelina
- 
Svar till: 
 BTW så kommer snart kiteboard.se upp.. den blir seriös som gammla kitesurferclub.. //Jake 
 http://www.kitepower.se
 Team Rööhööl[/ QUOTE ] Tror du att det blir snaart eller Gaylooord? fan få tummen ur nu ! vi är många som väntar med spänning…. 
- 
Sämsta sidan jag sett. Fanns ju ingenting på mig. Du kör så läååångsaaaamt. 
- 
holder: Bo Ljungberg 
 *orgno: 390414-6812
 *contact_info.address: Hommerbergs gränd 5
 *contact_info.zipcode: 260 93
 *contact_info.postal_town: Torekov
 *contact_info.phone_no: +46 431 364480
- 
Fheck 
 Satan Han kom på dej.. Torks
 Skyll på bo att det var han som hakkkka din data  
- 
rambo är´den mest kända kitesvensken utomlands utan tvekan 
- 
hahahfhhahaa så jävlva skönt, http://www.kiteboarding.se ett helt genomseriöst domännamn, så hbamblar man på en röövhölseida sså!  DD DD
 sköntatt nån gör nåt som inte e så jäla ssieriöst  
Logga in för att svara.