Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Kitebparder HQ downwinders and beer this weekend
- 
		Kitebparder HQ downwinders and beer this weekendPublicerad av skotten på 15 september, 2008 vid 22:54Cant believe there is no wind in Varberg.. its time you guys saw why we didnt come up. Sat will be a complete day of Downwinders we arrive friday night, 12 beds + floorspace, log fire, 50m from the sea, food will be sorted, bring beer.. and well theres always a bit of flesh at our parties… PM for directions. 
 (its still like secret HQ)krillan82 svarade 17 år, 1 månad sedan 12 Medlemmar · 23 Svar
- 
			23 Svar
- 
ok so its a 50/50 on the wind.. if only I knew someone with a kickass wakeboard boat… that was also a kiteboarder.se teamrider… hmmmm… ? 
- 
Doesn’t look so good but miracles has occued before. However, I think it takes more than a miracle to get good conditions this weekend… 
- 
va fan är det som händer med vinden?! jäkla växthuseffekt eller något! va fan! nästa vecka är vindstilla med?! 
- 
Ser ut som att det blir Västerbotten och Västernorrland som scorar den enda surfbara vinden. Eventuellt kan Bohuslän få en pust på fredagen. Kul för er som bor där… 
- 
Blir ju lit smått party sugen, men de happends i herrljunga this weekend wohoo! 
- 
can anyone translate what she said into swedish?.. I got that she was sugen….. 😛 
- 
YoYo gays… var ett tag sedan jag varhär och då var jag nooobee. men icke no more, efter lite skrapsår, en del luftfärder och dyligt har jag kommit igång ordentligt. Missa tyvärr borrby i helgen pga ett fett LAN. men lätt jag e på på downwinder och feta waves. 
- 
Jag funderar på att köra ett lan med harpan o kanske MS-röj om det finns utrymme för det, nån intresserad? 
Logga in för att svara.